خانه
En
02122367612
سقف-برقی-رستوران-لئون

سایبان جمع شونده رستوران لئون-پاسداران

امتیاز دهید

سایبان جمع شونده رستوران لئون با ساختار سازه ای هورنو

موقعیت: تهران، پاسداران، نبش بهستان هشتم

سال ساخت: 1395

ابعاد و مساحت: 60 متر مربع، طول ریل 4متر و 7.5 متر عرض دهانه

کارفرما: جناب آقای ازرائیلیان

جنس سقف: غشاءpvc  شرکت مهلر آلمان

نوع حباب نوری: کریستالی

موقعیت پروژه: این سایبان جمع شونده در یکی از رستورانهای پاسداران واقع شده است. پاسداران از محله‌های قدیمی تهران است. جزو مناطق ییلاقی تهران قدیم بوده و به علت وجود باغ‌های فراوان از آب و هوای مساعدی برخوردار است. این محله جزو مناطق اعیان نشین تهران است. به علت وجود مراکز تفریحی، خرید و رستورانهای فراوان، در بین مناطق تهران بسیار پر طرفدار شده است.

نیاز پروژه : رستوران لئون دارای تراسی وسیع و زیبایی با دید گسترده و بدون مزاحم به پارک جنگلی شیان و کوههای اطراف تهران است. برای ایجاد فضای نشیمن، میبایست سقف متحرک اجرا شود تا علاوه بر فراهم کردن سقف در مواقع نیاز، نهایت هماهنگی با نما و قوسهای موجود در پلان را دارا باشد. با توجه به برف خیز بودن این منطقه نسبت به سایر نقاط تهران، انتخاب سقف شیبدار گزینه مناسبتری نسبت به سقف فلت است. در حالی سقف شیبدار به شدت مقایر با نمای موجود بود. از اینرو بر آن شدیم تا برای سقف جمع شونده رستوران مدل هورنو از انواع ساختارهای سازه ای سایه روشن را اجرا کنیم. مدل هورنو کاملا سازگار با معماری مدرن شماست و تمامی دید به شیب سقف، بواسطه اجرای پنلها استتار میشود.

سایبان-برقی-رستوران-لئون

سازه سقف جمع شونده رستوران: بنا به نظرات تیم طراحی، محل قرارگیری سایبان جمع شونده در وسط تراس رستوران انتخاب شد و برای اجرای سقف در این حالت میبایست تمامی تکیه‌گاه مورد نیاز آن تامین گردد. از این رو بیس پلیتهای مورد نیاز در کف تراس کار گذاشته شد و پس از آن ستون‌ها و در نهایت فریم سقف و پنلها اجرا شدند. سایبان جمع شونده رستوران متشکل از دو دهنه در کنار یکدیگر و یک دهنه عمود بر آنهاست که که آنها دارای فریمهای بارز هستند. رنگ در نظر گرفته شذه برای این مقاطع ارز نوع پودری الکترواستاتیک و به رنگ مشکیست. پنلهای کار شده نیز تمام آلومینیوم و با ظاهری بسیار شکیل می باشد.

موتور سقف جمع شونده رستوران :

نیروی حرکتی سقف جمع شونده رستوران توسط موتور توبلار 120 نیوتن از برند سامفی فرانسه تامین شده. چنین برندهای معتبری محصولات خود را به مدت 5 سال گارانتی میکنند. شرکت سایه روشن هم به طبع از کمپانی های سازنده قطعات، محصولات خود را 5 سال گارانتی میکند.

سقف جمع شونده رستوران:

سطح سقف جمع شونده رستوران با استفاده از پارچه رنگ روشن از برند مهلر آلمان تولید شده است. تیغه های میانی همرنگ پارچه انتخاب شده. البته انتخواب رنگ تیغه های میانی به عهده کارفرماست. بسته به سلیقه و طراحی دکوراسیون داخلی، میتوان از تیغه همرنگ با پارچه و یا رنگ مغایر استفاده کرد. انتخواب تیغه های میانی با رنگ تیره و پارچه روشن مناسب شرایطیست که نیاز به القای حس کشیدگی در فضا داریم. که در این پروژه با توجه به کشیدگی سطح سقف انتخاب تیغه و پارچه همرنگ بسیار مناسب تر است.

نورپردازی سقف جمع شونده رستوران: همینطور که در تصویر مشاهده می کنید، حباب نور در نظرگرفته شده برایسقف جمع شونده رستوران از نوع کریستالی می باشد. استفاده از نور پردازی علاوه بر اینکه روح جدیدی به این فضا داده. امکان استفاد مفید و دلچسب از فضا در ساعات مختلف شبانه روز را ممکن کرده. ما چهار مدل حباب نوری متناسب با سلیقه های متفاوت موجود داریم . امکان سفارش این نورها در حالت مجهز شده به دیمر هم می باشد.

سایبان جمع شونده رستوران لئون

سیستم هدایت آب سقف جمع شونده رستوران:

آب باران و برف سقف جمع شونده رستوران بواسطه شیب لحاظ شده در سطح سقف هدایت میشوند. در کمترین نقطه ارتفاعی شیب سقف، آبراه کار گذاشته شده. آب راه لحاظ شده در این سقف نیز کاملا در میان تیرها و پنل ها پوشیده شده و قابل تفکیک یست.

 

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم