خانه
En
02122367612

انواع کاربری سقف متحرک

در اینجا قصد داریم پروژه های اجرا شده سایه روشن با انواع کاربری سقف متحرک را برای شما به نمایش بگذاریم

سقف متحرک امروزه به یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین عناصر‌ پروژه های مدرن تبدیل شده اند . با توجه به اقتصادی بودن آنها نسبت به هزینه ساخت بنا ،استفاده از آن‌ها روز به روز در حال افزایش میباشد و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مهمترین جذابیت این سیستمها معافیت از پرداخت هزینه سقف و زیر بنا به شهرداری میباشد. وجود این سیستمهای موتورایز زمانی جذاب و کاربردی میشود که با دیواره های شیشه ای موتورایز یا دستی بدنه ، ترکیبی و توامان استفاده میشوند . سیستم سقف متحرک، بدلیل بهینه سازی فضا، مورد توجه اکثر مردم (اعم از مالکان پروژه های مسکونی یا تجاری) قرار گرفته است.

سقف متحرک پارچه ای در واقع یک سیستم موتورایز با استراکچر آلومینیومی و پارچه پی وی سی صد در صد ضد آب میباشد که به راحتی با فشردن یک دکمه جمع و باز میشود. با توجه به توان تولید آن در ابعاد و اندازه های متفاوت ، می توان از آن در انواع محیط های بزرگ و کوچک با کاربریهای متفاوت استفاده نمود.

انواع کاربری سقف متحرک میتوان به سقف متحرک استخر، سقف متحرک حیاط خلوت، سقف متحرک رستوران، سقف متحرک کافی شاپ، سقف متحرک روف گاردن، سایبان برقی پارکینگ اشاره نمود

 

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم