خانه
En
02122367612
شیشه اسلایدینگ

شیشه اسلایدینگ

4.9/5 - (11 امتیاز)

شیشه اسلایدینگ سایه روشن یک راه حل فوق العاده و موفقیت آمیز معماری میباشد که فضای داخلی را با فضای باز ادغام میکند و باعث میشود که طبیعت نقش مهمی در معماری بنای شما داشته باشد.

سهولت و راحتی در استفاده، از اصلیترین مزیتهای سیستم شیشه­ های اسلایدینگ نسبت به سایر سیستمهای شیشه­ ایی مشابه میباشد. از دیگر مزیتهای سیستم شیشه اسلایدینگ، بازشو حداکثری است.ضخامت شیشه­ های سکوریت شده بکار رفته در شیشه های اسلایدینگ 8 میلیمتر میباشد.

نمایش ویدیو درباره sliding glass video
انواع شیشه اسلایدینگ شیشه اسلایدینگ داخلی و خارجی
حداکثر بازشوندگی 75 درصد
انواع شیشه شیشه سکوریت شده تک و دوجداره
محدودیت ابعادی در جهت عرض 10 متر و ارتفاع 3 متر
سازه فلزی سقف آلومینیوم درجه یک 6063 ایرالکو
گارانتی 2 سال ضمانت یراق آلات

 

شیشه اسلایدینگ بصورت دستی بوده و با حرکت شیشه اول، بقیه­‌ی تایلهای شیشه ­ای بصورت قطاری بدنبال یکدیگر حرکت میکنند. مکانیزم به اینصورت است که عرض دهانه پنجره به 4 یا 6 یا 8 قسمت تقسیم میگردد و تایلهای متحرک آن قابل جمع شدن بر روی اولین تایل میباشد. با بهره گیری از ریلهای 4 شیاره به راحتی میتوان تا 75 درصد فضای پنجره را باز نمود.

به منظور هوابندی حداکثری و ایجاد مانع برای نفوذ گرد و غبار به فضای داخل در لبه ­های هر تایل از دو نوار مویی استفاده میگردد. محدویتهای ابعادی به اینصورت است که از نظر عرض پنجره محدودیت تا 10 متر و از جهت ارتفاع نیز محدودیت تا 3 متر میباشد.

 

جزئیات پنجره اسلایدینگ

سیستم شیشه­ اسلایدینگ در دو تیپ قابل ارائه هستند:

اگر دوست دارید و دلتان میخواهد در عرض چند ثانیه ارتباط کامل و حداکثری با فضای نشیمن داخل آلاچیقتان یا اتاق نشیمن بیرون منزلتان را با فضای محوطه تان برقرار کنید، مکانیزم دربهای هشت لایه اسلایدینگ سایه روشن یک انتخاب عالی، منحصر به فرد و خاص میباشد.

با توجه به پیش طراحیها و پیش مهندسیهای انجام شده در شیشه های اسلایدینگ سایه روشن ساخت درب هشت پنل به ابعاد ۷ متر عرض دهانه و 2.5 متر ارتفاع در دسترس میباشد. اگر هنوز هم ابعاد فوق نظر شما را تامین نمیکند برای مشتریان جاه طلبمان با انجام مهندسیهای سفارشی و خاص امکان تولید دربهایی با ۱۰متر عرض و ارتفاع ۳ متر نیز دست یافتنی است.

قیمت-اتاقک-شیشه-ای-موتورایز

حداکثر بازشوندگی

در سیستم شیشه های اسلایدینگ امکان بازشوندگی تا 75% وجود دارد. به عنوان مثال از یک دهانه 7 متری، امکان بازشوندگی تا بیش از  5 متر وجود دارد

شیشه-های-اسلایدینگ-سایه-روشن

شیشه سکوریت شده

پروفیلهای اسلایدینگ طراحی شده توسط سایه روشن قابلیت استفاده از شیشه های دوجداره یا تک جداره را دارند. در هر دو سیستم دو جداره یا تک جداره امکان سکوریت نمودن شیشه ها وجود دارد.

در پنجره های دو جداره از دو لایه شیشه 4 میلیمتری سکوریت شده (که با یک اسپیسر 12 میلی متری از هم فاصله دارند) استفاده میگردد. برای پنجره های تک جداره نیز از یک لایه شیشه ی 8 میلی متری سکوریت شده استفاده میگردد.

شیشه سکوریت دوجداره
شیشه سکوریت تک جداره

کیفیت چرخ شیشه های اسلایدینگ سایه روشن

در مکانیزم دربهای چهار لایه کشویی اسلایدینگ سایه روشن از چرخهای بلبرینگی به ارتفاع ۴ سانتی متر استفاده میشود. این سایز از چرخ در صنعت درب و پنجره ساختمان تقریبا بی نظیر است.

بزرگی چرخ اسلاینگ نقش مهمی در روانی و لغزیدن راحت پنلهای شیشه ایی سنگین (100 کیلوگرم) بر روی ریل دارد.

عایق سازی درزهای شیشه های اسلایدینگ

برای هر چه بیشتر عایق سازی شیشه های اسلایدینگ در تمام درزها از نوارهای مویی خاصی استفاده شده است .

این نوار مویی های عایق کننده بصورت جفت در تمامی اضلاع شیشه ها استفاده میگردد. دو لایه نوار مویی برای پروفیلهای افقی کف که بر روی ریل حرکت میکند، دو لایه نوار مویی برای پروفیلهای عمودی طرفین شیشه، دو لایه نوار مویی برای پروفیل شانه افقی هدایت کننده سربالا کارگذاری می‌شوند.

مکانیزم قفل روتو آلمان

به منظور دستیابی به حداکثر هوابندی و امنیت بیشتر در بخش لاکر سیستم دربهای اسلایدینگ، ما از روش تسمه های اسپانیولتی استفاده میکنیم.

در این روش حداکثر درگیری در خط عمودی درز پنجره و فریم ایجاد شده است و باعث حداکثر هوابندی و عایق سازی مناسب میشود. بدینگونه که غلطکهای بلبرینگی قفل در جایگاه کشویی روی فریم کاملا درگیر میشوند.

در سیستم قفل دربهای اسلایدینگ سایه روشن از یراق آلات شرکت روتو آلمان استفاده میشود.

 

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم