خانه
En
02122367612
نورپردازی خطی سقف متحرک

حباب اکریلیک خطی در نورپردازی سقف متحرک

5/5 - (2 امتیاز)

این نوع چراغ توسط تیم فنی مهندسی سایه روشن برای فضاهایی با سبک معماری مدرن طراحی شده. از منظر مقاومت سازه و آسیب نزدن به پروفیل تیر فرعی سقف متحرک ابتکار جالبی توسط مهندسین سایه روشن انجام شده که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت . ابتکار عمل و روش خاص طراحی نورپردازی خطی سقف متحرک سایه روشن :

بصورت متداول در شرکت‌های تولید کننده پرگولا در دنیا متاسفانه برای تامین محل نصب و کارگذاری حباب نورخطی ، قسمتی از بدنه پروفیل را برش میزنند و حباب را در محل کات شده نصب مینمایند . اما از آنجا که تیم فنی مهندسی سایه روشن دارای نگرش و تجربه بالا یی در طراحی سازه های خاص هستند روش مردود فوق رو به روشی خاص و منحصر بفرد تغییر دادند.

در این روش ، روی پروفیل تیر فرعی شیارهای خاصی بمنظور کارگذاری درپوش حباب نور خطی تعبیه شده و بدون نیاز به برش حباب ۲۵ سانتی متری نور خطی بصورت فشاری و کلیک نصب می‌شود در ضمن برای یکدستی و یکنواختی کل سطح پروفیل پارچه در ادامه یک درپوش آلومینیومی با همان هندسه و حجم و طرح پروفیل پلی کربنات نور – کارگذاری می‌شود . در نورپردازی خطی سقف متحرک به شکلی طراحی شده که کاملا همسطح پروفیل تیغه میانی است. این روش تا حد بسیار زیادی مقاومت پروفیل تیغه میانی سقف برقی را در برابر وزن بار برف و باد میکاهد

حباب‌های پلی کربنات خطی از نوع مرغوب و بصورت اختصاصی و سفارشی برای سایه روشن در کشور چین تولید گردیده است. نوع لامپ بکارگیری شده در چراغهای خطی از نوع استریپ آلومینیومی می‌باشد که توان هر یک از آنها 7 وات و از نوع SMD میباشند. در خصوص تعداد چراغ بکارگیری شده در یک سقف متحرک نیز روش کار به اینصورت است که به میزان ۷۰ درصد زیربنا و مساحت سقف جمع شونده پارچه ای تعداد لامپ مشخص تعیین و کارگذاری می‌شود .

به عنوان مثال اکر مساحت سقف جمع شونده یک فضا ۱۰۰ متر مربع باشد تعداد لامپ هایی که برای سقف متحرک تعبیه و کارگذاری می‌شود ۷۰ عدد خواهد بود . روش چیدمان و تعیین نقاط لامپ های سقف جمع شونده به دو روش زیگزاگ یا ردیفی و مستقیم خواهد بود.

تمامی چراغهای سقف جمع شونده توسط یک منبع تغذیه با مشخصات فنی ذیل پشتیبانی میگردد :

Input: 220 V    Output: 12V      Current: 40A

در صورت درخواست مشتری ، امکان اضافه نمودن یک دستگاه دیمر برای تنظیم دستی و کنترل شدت نور وجود دارد که این آپشن بصورت سفارشی اضافه و مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود .

حباب اکریلیک خطی در نورپردازی سقف متحرک از سه قسمت تشکیل شده است.

  1.  بیس اصلی که همان پروفیل آلومینیومی است . (تیغه های عرضی متصل به پارچه سقف برقی)
  2.  نوار لامپهای SMD  از نسل جدید لامپهای LED است. عرض آن 10 میلیمتر و طول هر مدول لامپ 25 سانتیمتر میباشد
  3.  یک درپوش سفید رنگ از جنس پلی کربنات به طول 23 سانتیمتر است. بصورت فشاری با استفاده از روش کلیک بر روی پروفیل تیغه پارچه سقف جا میخورد.

برای مشاهده پروژه های سقف متحرک به صفحه پینترست ما بپیوندید

ارسال نظر

نمونه های اجرا شده نورپردازی خطی در سقف متحرک

سقف-متحرک-آلاچیق-حیاط-مسکونی

سقف متحرک آلاچیق حیاط ویلا مسکونی شهرک غرب

سایبان-برقی-رستوران-الماس

سقف متحرک پارچه ای رستوران الماس غرب – شهریار

سقف-متحرک-ویلای-مسکونی-المانع

سقف متحرک ویلا مسکونی المانع

سایبان جمع شونده ویلا مسکونی ام عبدالعزیز

سایبان جمع شونده ویلا مسکونی ام عبدالعزیز

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم