خانه
En
02122367612
پرده کابلی

پرده های کابلی

4.2/5 - (5 امتیاز)

پرده کابلی یک محصول بسیار خاص و ویژه برای پوشش پنجره ساختمان شما از بیرون میباشد. مکانیزم پرده کابلی کاملاً شبیه پرده های رول آپ داخلی است با دو تفاوت اصلی :

  1. این سیستم به دو عدد کابل عمودی که نقش ریل را برای پرده ایفا می کنند مجهز می باشد و مانع پرتاب پرده در بادهای شدید میشود
  2. باکس آلومینیومی جهت حفاظت از رول و پرده جمع شده در برابر گرد و غبار و آفتاب

انواع پارچه در پرده های کابلی

طیف گسترده ای از پارچه‌ های متفاوت موجود میباشد که میتوان برای سیستم پرده کابلی استفاده نمود

میزان عبور نور در پارچه های پرده متحرک

پارچه های پرده های کابلی از الیاف پلی استر که در برابر کشش بسیار مقاوم هستند تولید میگردد.برای حفاظت از الیاف پلی استر پارچه، از روکشهای PVC استفاده می شود و برای حفاظت از غشاء pvc نیز از روکش محافظ اکریلیک استفاده می شود. مزیت مهم دیگر روکش اکریلیک امکان نظافت آسان و عدم نفوذ گرد و غبار بر روی غشاء pvc می باشد.

پیشنهاد میشود برای اشنایی بیشتر به صفحه غشاء pvc  مراجعه بفرمائید

پارچه‌های پلی استر بکار رفته در پرده های کابلی سایه روشن دارای 5 سال گارانتی میباشد . این گارانتی شامل پوسیدگی، گسیختگی در برابر باد، تغییر رنگ و ثبات مشخصات اولیه پارچه میباشد.

در زمان خرید سیستم پرده های کابلی طیف وسیعی از پارچه ها با میزان عبور نور در دسترس میباشند.

پارچه هایی که الیاف داخلی آنها تیره هستند 100 درصد مانع عبور نور میشوند و پارچه های شفاف که میزان عبور نور تا 17 درصد وجود دارد . در نوع شفاف امکان دید صفر درصد و میزان عبور نور آنها شبیه شیشه های سند پلاست و مات میابشد 

پرده-متحرک-شرکت-توسعه-مدیریت

از لحاظ ریزی و درشتی شبکه

میزان دید (دید داخل به بیرون و دید بیرون به داخل) پارچه های مشبک دارای طیف متنوعی از میزان ریز و درشتی شبکه مش هستند.

متنوع ترین پارچه ها از حیث میزان دید و تنوع رنگ متعلق به شرکت فراری فرانسه میباشد

لازم است در زمان انتخاب پارچه های مشبک پرده کابلی به این نکته دقت داشته باشند که همیشه فضایی که نور کمتر دارد از طرف مقابل دید کمتری دارد به اینصورت که در طول روز که فضای بیرون دارای نور بیشتر است ویو داخل تقریباً در حد 3 درصد یا صفر میباشد و در زمان تاریکی شب خلاف این خواهد بود . یعنی امکان دید از داخل به بیرون پرده کابلی صفر تا 3 درصد خواهد بود.

از لحاظ تنوع رنگ

پارچه های پرده کابلی از حیث تنوع رنگ دارای تنوع زیادی میباشند. رنگهای حرفه ای که دامنه انتخاب زیادی برای معماران محترم ایجاد نموده است . رنگهای پخته و خاص که نظیر آن کمیاب است برای دانلود کاتالوگ تنوع رنگ میتوانید از سایت فراری یا مهلر بازدید فرمائید.

پرده های کابلی ساختمان توسعه مدیریت

انواع موتور در پرده های کابلی

اما در مورد انواع موتور های بکار رفته درسیستم پرده های موتورایز سایه روشن

پیشنهاد اول سایه روشن موتورهای بکر آلمان هست این موتورها در خود آلمان تولید می شود از نظر مهندسین ما کیفیت بی نظیری دارند. بعد از بکر موتورهای سامفی فرانسه هستند که در فرانسه تولید نمی شود اما برند معتبر جهانی می باشد و در نهایت موتورهای سایه روشن که توسط تیم فنی و مهندسی ما طراحی و در چین تولید میشود که نمونه اقتصادی با 5 سال گارانتی میباشد. تمامی این موتورها قابلیت اتصال به سنسورهای آفتاب، باد و باران را دارند.

در صورت تجهیز ساختمان به سیستمهای BMS امکان اتصال موتور به سیستم هوشمند ساختمان نیز وجود دارد

پرده های کابلی متحرک نمای ساختمان مسکونی

محدودیت ابعاد در پرده برقی کابلی

محدودیت ابعاد سیستم پرده کابلی ارتباط تنگاتنگی با وزن غشاء بکار رفته در پرده دارد. هرچه وزن غشاء سنگینتر باشد محدودیت عرض بیشتر خواهد بود .

برای مشاهده ویدئوهای پروژه های شرکت سایه روشن به کانال آپارات ما بپیوندید.

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم