خانه
En
02122367612
سقف-متحرک-سالن-ورزشی

سقف متحرک سالن ورزشی

5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم به کاربرد سقف متحرک سالن ورزشی یکی از جنبه های زندگی مدرن محصوب میشود بپردازیم

ورزش به صورت برنامه ریزی شده و منظم در فضاهای تخصصی باعث شده باشگاه های ورزشی به یکی از پر رفت و آمدترین اماکن عمومی تبدیل شوند.

از اصول اساسی در طراحی باشگاه ورزشی تهویه مناسب و کیفیت تنفس در فعالیت‌های ورزشی میباشد. بهره مندی از سالنی که با سقف متحرک پارچه ای و جداره های شیشه ای موتورایز تجهیز شده باشد گزینه ای ایده آل برای تهویه مناسب هوا میباشد.

بسیاری از افراد هستند که ساعتهای طولانی از ایام هر هفته خود را به ورزش در این سالنها اختصاص داده و به طور مداوم در حال رفت و آمد به این فضاها میباشند.

مسلماً کیفیت فضاهای ورزشی در انتخاب افراد برای تجربه بهترین اماکن جهت انجام تمرینات مداوم تاثیر زیادی دارد. طراحی باشگاه ورزشی باید بگونه‌ای باشد که افراد در آن نهایت احساس آرامش و آسایش برای انجام فعالیتهای ورزشی مختلف را داشته باشند. ورزش کردن در محیطی مطلوب انگیزه انسان برای ورزش را چند برابر میکند.

قطع به یقین اگر طراحی باشگاه ورزشی به صورت حرفه ای انجام شده باشد، مشتریهای بیش تری را به خود جلب میکند.

علاوه بر تهویه، بهره مندی از نور طبیعی یا همان نور خورشید در طراحی باشگاه ورزشی با کمک سقف متحرک سالن ورزشی و پنجره گیوتینی میتواند از بهترین ایده ها در طراحی سالنهای ورزشی باشد.

این امر، نه تنها دکوراسیون داخلی را تحت تاثیر قرار میدهد، بلکه جلوه ای طبیعی تر به سالن ورزشی شما میدهد. تاثیر نور طبیعی را نمیتوان در ایجاد یک فضای ایده آل و مطلوب برای ورزشکاران، دست کم گرفت. وجود نور طبیعی در طراحی باشگاه ورزشی به بهبود روحیه ورزشکاران نیز کمک میکند.

در واقع، نور خورشید در کنار تامین روشنایی لازم برای فضا، انرژی مثبت خیلی زیادی را نیز به وجود می آورد و آن را به بخشهای مختلف فضا منتقل میسازد. بنابراین، وجود سقف متحرک به همراه جداره های شیشه ای موتورایز یا ثابت میتواند ایده ای تاثیرگذار باشد که سبب ایجاد حس و حال بهتری در فضا می گردد. مسلماً فضایی که با عملکرد مناسب و کیفیت بالا طراحی و اجرا شود، میتواند تصویر ذهنی مراجعین خود را نسبت به خدمات خود بهبود دهد.

در ادامه شما میتوانید نمونه ها و مدلهای مختلف سقف متحرک سالن ورزشی که توسط شرکت سایه روشن اجرا گردیده است را مشاهده فرمائید

پروژه های اجرا شده سقف متحرک سالن ورزشی

خالد بن احمد ال ثانی

سقف برقی استخر خالد بن احمد – قطر

سایبان-برقی-روف-گاردن-باشگاه-ورزشی-اکسیژن

سقف متحرک بام رستوران رومی باشگاه اکسیژن – شهرک غرب

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم