خانه
En
02122367612
خالد بن احمد ال ثانی

سقف برقی استخر خالد بن احمد – قطر

5/5 - (1 امتیاز)

سقف برقی استخر خالد بن احمد با ساختار سازه ای هورنو

موقعیت: قطر،دوحه

سال ساخت:2019

ابعاد: به ابعاد طول ریل 6 متر و عرض دهانه 9 متر

مساحت : مساحت 54 متر مربع

کارفرما: جناب احمد یوسف

جنس : غشاء pvc شرکت فراری فرانسه سفید رنگ

نیاز پروژه :ایجاد فضای نشیمن در مجاورت استخر، با توجه به نوع آب و هوای شهر دوحه که گرم و مرطوب میباشد، امکان استفاده از فضای باز در بیشتر فصول سال امکان پذیر نمیباشد.

وجود اتاقک شیشه ای کاملاً هوابند شده با جداره‌های شیشه‌ای برای بهره مندی از منظره استخر نیاز اصلی این پروژه بود.

وجود جداره های شیشه که از نوع شیشه‌های اسلایدینگ سایه روشن میباشد، که از جمله مزایای آن به حداکثر باز شوندگی آن میتوان اشاره کرد.

سقف متحرک استخر خالد بن احمد

سازه آلومینومی سقف

سقف برقی استخر خالد بن احمد از نوع ساختار سازه ای هورنو میباشد، ساختاری متناسب فضاهای خاص با معماری مدرن، هورنو فضای شیشه‌ای کاملاً آبند و هوابند شده ای است که سقف شیبدار آن در پشت پنلهای آلومینیومی دکوراتیو پنهان شده است.

پانلهای آلومینیومی دکوراتیو خاص شیاردار، که در این نوع از ساختار سازه ای سقف متحرک به جهت مدرن بودن آن، مناسبترین رنگ برای آن رنگ خاکستری میباشد.

سقف برقی استخر خالد بن احمد

سیستم هدایت آب سقف برقی استخر

تخلیه آب در سطح سقف متحرک استخر این پروژه بواسطه شیب لحاظ شده هدایت میشوند. در کمترین نقطه ارتفاعی شیب سقف، آبراه کار گذاشته شده. آب از گاتر وی به لوله‌های داخل ستونها میریزد. در نهایت از آبچکانهای قرار گرفته در فریم کلی به کف حیاط هدایت میشود.

نورپردازی سقف برقی استخر

نوع حباب به کار رفته برای نورپردازی این پروژه از نوع حباب کریستالی میباشد، که این نو حباب نوری، نور فوق العاده زیبایی را به محیط میبخشد.

 

 

 

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم