خانه
En
02122367612
نورپردازی سقف برقی

حباب کریستالی در نورپردازی سقف متحرک

5/5 - (1 امتیاز)

این نوع چراغ توسط تیم فنی مهندسی سایه روشن برای فضاهایی با سبک معماری داخلی کلاسیک طراحی شده است. استفاده از حباب کریستالی در نورپردازی سقف برقی نور فوق العاده زیبایی به محیط میبخشد.قیمت این نوع چراغ بدلیل دست ساز بودن پایه آلومینیومی خاص آن و حباب کریستالی مرغوبی که روی آن مونتاژ شده نسبت به قیمت سایر چراغهای سایه روشن بالاتر می‌باشد. بدنه این چراغ از دو قسمت پایه آلومینیومی به ابعاد 70 در 70 میلیمتر و حباب کریستالی تشکیل شده که پایه آلومینیومی آن داری پوشش نهایی آنادایز خاکستری و حباب کریستالی آن از نوع K5 بصورت اختصاصی و سفارشی برای سایه روشن در کشور چین تولید گردیده است. وبصورت فشاری بر روی پروفیل متصل به پارچه سقف متحرک جاگذاری و نصب میشود.

نوع لامپ بکارگیری شده در نورپردازی سقف برقی کریستالی از نوع انگشتی دارای پایه های سوزنی شکل G4 می‌باشد که توان هر یک از آنها ۲ وات و از نوع SMD میباشند . در خصوص تعداد چراغ بکارگیری شده در یک سقف متحرک نیز روش کار به اینصورت است که به میزان ۷۰ درصد زیربنا و مساحت سقف جمع شونده پارچه ای تعداد لامپ مشخص تعیین و کارگذاری می‌شود. به عنوان مثال اکر مساحت سقف جمع شونده یک فضا ۱۰۰ متر مربع باشد تعداد لامپ هایی که برای سقف متحرک تعبیه و کارگذاری می‌شود ۷۰ عدد خواهد بود. روش چیدمان و تعیین نقاط لامپ های سقف جمع شونده به دو روش زیگزاگ یا ردیفی و مستقیم خواهد بود .

تمامی چراغهای سقف جمع شونده توسط یک منبع تغذیه با مشخصات فنی ذیل پشتیبانی میگردد :

Input: 220 V          Output: 12V           Current: 40A

در صورت درخواست مشتری ، امکان اضافه نمودن یک دستگاه دیمر برای تنظیم دستی و کنترل شدت نور وجود دارد که این آپشن بصورت سفارشی اضافه و مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود .

برای مشاهده پروژه های سقف متحرک به صفحه پینترست ما بپیوندید

ارسال نظر

نمونه های اجرا شده نورپردازی کریستالی در سقف متحرک

سایبان-برقی-ویلای-مسکونی-الحمادی

سقف برقی ویلا مسکونی عبدالله الحمادی

سقف جمع شونده روفگاردن بانک گردشگری

سقف جمع شونده روفگاردن بانگ گردشگری مرکزی-سئول

سایبان-متحرک-رستوران-CIP-جردن

سقف برقی رستوران CIP -جردن

سایبان-برقی-روف-گاردن-باشگاه-ورزشی-اکسیژن

سقف متحرک بام رستوران رومی باشگاه اکسیژن – شهرک غرب

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم