خانه
En
02122367612
سایبان-متحرک-رستوران-CIP-جردن

سقف برقی رستوران CIP -جردن

3/5 - (2 امتیاز)

سقف برقی رستوران CIP با ساختار سازه ای روف لول

سال اجرا: 1397

مدت زمان نصب : 45 روز کاری

مساحت قابلِ اجرا: مجموع 2 عدد سقف متحرک پارچه ای اجرا شده در ایوان چهارفصل رستوران = 80 متر­مربع

کارفرما: جناب آقای حمیدرضا خسروی

مجری طرح: شرکت سایه روشن

هدف از اجرای طرح : تیم طراحی و مهندسی سایه روشن ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﭘﻮﺷﺶ و ﺳﺎﯾﻪ اﻧﺪازي در ایوان چهارفصل رستوران CIP با انجام طراحی مناسب سقف متحرک، تلاش بر این داشته تا شرایطی را ایجاد نماید که میهمانان رستوران در تمام شرایط جوی بتوانند از این فضای زیبا با چشم انداز عالی آن لذت ببرند. همچنین فضایی دلنشین و لذت بخش برای صرف غذا و گذراندن زمان، با ثبت خاطره هایی خوش ایجاد نمایند.

سقف متحرک رستوران علاوه بر زیبایی، امکان باز و بسته شدن در شرایط متنوع آب و هوایی به دلخواه مدیریت رستوران .

رستوران CIP  واقع در اتوبان مدرس جنوب، خیابان ظفر به مساحت 80 مترمربع میباشد

سقف-متحرک-رستوران-CIP-جردن

متریال بکاررفته در سقف برقی رستوران CIP:

پارچه­ بکارگیری شده برای سقف متحرک این پروژه، الیاف پلی استر با روکش PES/PVC/ACR می­باشد. ﻣﺤﺼﻮل ﺷﺮﮐﺖ ﻣﻬﻠﺮ آﻟﻤﺎن ﺑﻪ رﻧﮓ سفید دارای 5 سال گارانتی و طول عمر مفید 20 سال می­باشد.

باز و بسته شدن سقف برقی رستوران بواسطه وجود یک عدد موتور سامفی (ساخت کشور فرانسه) به کار رفته در انتهای ریل ها، با سهولت هرچه تمام تر و با کمترین صدا، تنها بواسطه ی یک ریموت دستی تک کاناله انجام می پذیرد.

آلیاژ الومینیوم های بکار رفته در ساخت پروفیلها، از نوع 6063  (جدید و غیر بازیافتی) میباشد.آلیاژ 6063 یک آلیاژ برای ساختارهای سازه ای است.

سقف-برقی-رستوران-CIP-جردن

وزن هر مترطول پروفیل ریل 7 کیلوگرم و تیغه های میانی نگهدارنده پارچه هر متر طول 5/1 کیلوگرم می باشد. پروفیل آبراه نیز تماماً آلومینیوم میباشد.

به منظور عدم برش و پیشگیری از آسیبهای سازه ایی برای جایگذاری نورها، بر روی سطح پروفیل زائده ای خاصی طراحی و مهندسی گردیده است.

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم