خانه
En
02122367612
لایه-محافظ-پارچه-سقف-برقی

لایه محافظ پارچه جمع شده

5/5 - (1 امتیاز)

لایه محافظ پارچه جمع شده سقف متحرک به منظور افزایش طول عمر پارچه در زمان باز بودن سقف و مکانیزم حرکتی سیستم ایجاد گردیده است.

این لایه محافظ  با دو نوع متریال قابل اجرا میباشد

  • پارچه های کامپوزیتی که در اغلب پروژه ها مورد استفاده قرار میگیرد

پارچه کامپوزیتی یا غشاء پی وی سی در واقع همان الیاف مقاوم پلی استری هستند که برای محافظت این الیاف در مقابل شرایط جوی متفاوت و اشعه یو وی از دو لایه روکش پی وی سی در دو سمت این الیاف استفاده می شود و گاها برای طول عمربیشتراین نوع پارچه و حفاظت و ماندگاری غشاء  pvc از روکش pvdf استفاده می شود و در پارچه های مدیوم از روکش اکریلیک استفاده می شود ما در سایه روشن از پارچه های تولیدی شرکت مهلر آلمان یا فراری فرانسه استفاده می کنیم که خودمان به طور مستقیم از این شرکتها خرید می کنیم و از اصالت این پارچه ها اطمینان کافی را داریم.طول عمر مفید این نوع پارچه ها تا 40 سال می باشد و از طرف شرکت سازنده 5 سال گارانتی شده است.

  • صفحات فلزی پرس شده که برای دپوی پارچه در نظر گرفته شده است. که گاهاً به درخواست مشتری مطابق با معماری پروژه، المانها و رنگهای بکار رفته در پروژه انتخاب و اجرا می گردد. این لایه بر روی محل دپوی پارچه‌ی سقف، در بخش تکیه گاه عقب سیستم سقف برقی قرار می گیرد. با نصب لایه محافظ، پارچه درون یک محفظه فلزی قرار می‌گیرد و بطور کامل از نور آفتاب، گرد و غبار و ریزش باران و برف محفوظ می‌ماند.به منظور دوام بالا ،ماندگاری بیشتر و حفظ کیفیت اولیه ، برای پوشش این صفحات فلزی گالوانایز همانند سایر قسمتهای سازه سقف متحرک از رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده می شود.با توجه به اینکه سایه روشن مجهز به سیستم خط رنگ می باشد ما این آپشن را در اختیار کارفرما قرار میدهیم که رنگ مطلوب خود را سفارش دهد

برای مشاهده  پروژه های در حال اجرا و در حال بهره برداری به صفحه اینستاگرام ما بپیوندید

 

 

 

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم