خانه
En
02122367612
سنسور-باد-در-سقف-متحرک

سنسور باد سقف متحرک

5/5 - (1 امتیاز)

سقف برقی سایه روشن برای مقاومت در برابر بادهایی تا سرعت 70 کیلومتر برساعت طراحی و مهندسی شده اند.

سنسور باد سقف متحرک یک مکانیزم مکانیکی – الکترونیکی است

که بوسیله چند قاشقک سرعت باد را سنجیده و در صورتیکه این مقدار از میزان از پیش تنظیم شده، بیشتر باشد دستور جمع شدن سقف جمع شونده یا پرده ها را به موتور صادر مینماید .

استحکام و مقاومت مقاطع آلومینیومی سازه سقف برقی محصول سایه روشن را میتوان، هم تراز مستحکمترین سقفهای تولید شده در شرق و غرب اروپا دانست.

ما با توجه به این نکته که عمدتاً در تهران سقف متحرک بر روی تراس، بام ، ویلاهای کوهستانی و … نصب میشوند در طراحی و مهندسی سازه سایبان برقی سختگیرانه عمل نموده ایم‌.

نکته قابل توجه این است که در بعضی مناطق، اعمال بار به حدی است که از حدود تحمل پذیری مقاطع خارج میشود، پس در این گونه از پروژه ها باید راه کاری اصولی برای رفع این ریسک ایجاد نمود .

در پروژه هایی که دارای کد ارتفاعی بالا یا موقعیت مکانی خاص جغرافیایی هستند و در معرض بادهای شدید قرار دارند، برای سیستم سایبان برقی از سنسورهای باد استفاده میشود.

وجود این سنسورها در شبکه مکانیزم حرکتی، این اطمینان را ایجاد میکند که سقف در مواقعی که تحت بارهای شدید باد قرار میگیرد، بصورت اتوماتیک جمع شده و مانع اعمال بارهای بحرانی به سازه میشود .

ما تنظیم میزان و مقدار حساسیت سنسور باد سقف متحرک را با توجه به وضعیت استحکام اتصالات سقف اتوماتیک به بدنه ساختمان اعمال مینماییم.

این به آن بستگی دارد که مالک و بهره بردار امکان و اجازه دسترسی و جوش کاری نصاب را به اسکلت ساختمان فراهم مینماید (بهترین حالت اتصال ) یا تاکید دارد که سازه سقف برقی به بدنه دیوار و کف پیچ و رولپلاک شود (ضعیف ترین حالت اتصال).

البته حالتهای دیگری از اتصال سازه سقف جمع شونده به بدنه ساختمان وجود دارد که میتوان آن حالتها را نیز بین این دو فرضیه دانست.

 

 

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم