خانه
En
02122367612
رنگ پودری سقف متحرک

رنگ پودری الکترواستاتیک

5/5 - (1 امتیاز)

سایه روشن به منظور دوام بالا و حفظ کیفیت برای پوشش سازه های آلومینیومی سقف متحرک خود از رنگ پودری الکترواستاتیک  استفاده میکند. رنگ کوره ای یا رنگ الکترواستاتیک، نوعی رنگ صنعتی است که در دو نوع رنگهای پودری و رنگهای مایع کوره ای در صنایع رنگ و پوشش تولید میشوند و کاربردهای گسترده ای در حوزه رنگ آمیزی انواع سطوح فلزی دارند. رنگهای پودری کوره ای، بهترین گزینه برای سازه های آلومینیومی باشند.

حتماً تا به حال شاهد آن بوده اید که لباسهای پشمی یا سطوح پلاستیک قادرند پُرزها یا موها را به خود جذب کنند؛ این دقیقاً به خاطر وجود ذرات باردار بر روی سطح پلاستیکی یا پشمی است که میتواند ذرات دیگر را جذب کند. این پدیده درست همان چیزی است که در روش رنگ آمیزی با رنگ کوره ای رخ می دهد. به این ترتیب، اساس روش رنگ آمیزی الکترواستاتیکی را می توان اِعمال یک پوشش مناسب رنگ بر روی سطوح فلزی دانست که ناشی از قانون جذب میان ذرات باردار مثبت و منفی است.

در این روش ذرات جامد بسیار ریز رنگ پودری که دارای بار مغناطیسی می باشند توسط تفنگهای مخصوصی بر روی سطح مورد نظر پاشیده می شوند و به دلیل بار مغناطیسی موجودشان ،و پخت بصورت یکپارچه و یکدست بر روی سطح پروفیل مینشیند. سپس پروفیلها در کوره حرارتی در دمای 180 تا 220 درجه عمل آوری می شوند.

مهمترین مزایای رنگ پودری الکترواستاتیک عبارتند از:

  • عدم خش پذیری، دندانه شدن و بریده شدن که در رنج استانداردهای آزمایشگاهی پوششی مطلوب ارزیابی شده است.
  • چسبندگی مناسب به سطح
  • مقاومت در برابر ضربه با توجه به استاندارد های تعریف شده در این حوزه
  • ثبات رنگ در برابر شرایط جوی ( گرما ، سرما ، رطوبت ، شرایط نمکی )
  • یکدستی و یکنواختی
  • ضخامت بالا نسبت به سایر رنگها

با توجه به اینکه شرکت سایه روشن مجهز به خط رنگ الکترواستاتیک میباشد امکان سفارشی سازی رنگ سازه برای مشتریان ما وجود دارد.

برای مشاهده پروژه های در حال اجرا و در حال بهره برداری به صفحه آپارات ما بپیوندید

 

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم