خانه
En
02122367612
سیستم فرمان سقف متحرک

 سیستم فرمان سقف متحرک

5/5 - (1 امتیاز)

از آنجاییکه هدف از ساخت و تولید سقف متحرک برای فضاهای باز ایجاد محیطی آرام و دلنشین میباشد لذا به تمامی جزییات و عملکرد این سیستم توجهی خاص شده است.

سیستم فرمان سقف متحرک نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با توجه به همان نگرش قابلیتهایی در سیستم فرمان حرکتی موتور فراهم گردیده تا بوسیله ابزاری در دسترس و راحت اعمال فرمان به سقف برای کاربر مقدور باشد.

تمامی محصولات سایه روشن اعم از سقف متحرک، شاتر پنجره، زیپ پرده و پرده های کابلی بوسیله ریموت و رسیورهایی که برای آنها در نظر گرفته شده ، فرمان باز و جمع شدن را از طرف کاربر دریافت میکنند.

چهار روش متفاوت با توجه به تکنولوژیهای در دسترس برای اعمال فرمان به سقف وجود دارد :

1 – استفاده از سیستم مدیریت ساختمان ( BMS )

سیستم مدیریت ساختمان (BMS ) به سیستمی اطلاق میشود که در یک ساختمان نصب شده و از طریق اجزای خود کنترل قسمتهای مختلف ساختمان و نمایش خروجیهای مناسب را برای کاربر امکان پذیر مینماید.

به طور کلی هدف از استفاده از سیستمهای BMS در یک ساختمان تطبیق شرایط کارکرد و تحت کنترل قرار دادن اجزای مختلف با توجه به شرایط محیطی و نیاز ساختمان در آن زمان است.

در مورد سقف متحرک نیز میتوان این سقف را در زیر مجموعه BMS تعریف کرد و برای آن برنامه ای مطابق با آنچه که کاربر نیاز دارد ایجاد نمود.

به عنوان مثال شما میتوانید سقف خود را به نحوی برنامه ریزی کنید تا در ساعاتی خاص به صورت اتومات باز یا جمع شود .

2 – بکار گیری سیستم ریموت و رسیور برای انتقال فرمان

ریموت و رسیور پکیجی برای ارسال و دریافت فرمان رادیویی به سیستم حرکتی سقف متحرک میباشد.

شما از طریق ریموتی که در دسترس دارید و با فشردن دکمه های مربوطه، فرمانی را صادر میکنید

بلافاصله پس از صدور فرمان توسط کاربر، دستگاه رسیوری که با آن ریموت فرمان دهنده، همسان سازی شده است پیام را به صورت رادیویی دریافت میکند

نهایتاً توسط سیم کشیهای صورت گرفته، دستور قطع و وصل برق از رسیور به موتور توبولار سقف متحرک داده میشود

این پروسه منجر به جمع یا باز شدن سقف متحرک خواهد شد .

3 – تعبیه کلیدهای مکانیکی شبیه سایر کلیدهای برق ساختمان

با توجه به پیش بینیهای سیم کشی برای سقف متحرک، میتوان مانند شبکه روشنایی ساختمان برای فرمان دادن به موتور توبولار سقف متحرک از کلیدهای مکانیکی موجود بهره برد

این روش ساده ترین و ارزان ترین راه برای انتقال فرمان به سقف برقی میباشد .

4 – استفاده از سیستم انتقال فرمان از طریق گوشی هوشمند تلفن همراه

شما میتوانید در بستر اینترنت بوسیله تلفن هوشمند خود با اتصال به ماژولهای کنترل از راه دور که  در بستر شبکه تلفن همراه کار میکنند، کنترل سیستمهای موتورایز منزل خود را در دست داشته باشید.

بدین ترتیب با داشتن یک نرم افزار بر روی تلفن همراه و متصل بودن سخت افزارهای متحرک منزل یا محل کارتان به شبکه اینترنت میتوانید در هر زمان و هر مکان امکان باز و بست کردن سیستمهای موتورایز را داشته باشید .

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم