خانه
En
02122367612
ضمانت-سقف-متحرک

گارانتی سقف متحرک

5/5 - (1 امتیاز)

سایه روشن سقف متحرک خود را در دو بخش و به مدت 5 سال و 2 سال گارانتی میکند.

شروع بازه زمانی ضمانت نامه از تاریخ نصب محاسبه میگردد.

ضمانت 5 ساله برای غشاء پارچه ای و موتور سیستم سقف متحرک

ضمانت 2 ساله برای سازه، قطعات و یراق آلات حرکتی، پوشش رنگ سازه و پروفیل آلومینیومی 

1- گارانتی پارچه pvc سقف متحرک :

سایه روشن پارچه سقف متحرک خود را از شرکت مهلر آلمان که قویترین تولید کننده پارچه های PVC میباشد تهیه میکند، این شرکت این نوع از پارچه های خود را 5 سال گارانتی مینماید، این به این معنی نیست که بعد از 5 سال، پارچه سقف متحرک شما پوسیده یا پاره خواهد شد، بلکه شرکت مهلر آلمان و بالطبع آن، شرکت سایه روشن تعهد مینماید تا پایان دوره ی گارانتی پارچه سقف متحرک، در صورتیکه شما بخشی از پارچه سقف اتوماتیک را جدا نموده و به یک آزمایشگاه پلیمر ارائه نمائید ، آن پارچه تمامی مشخصات اولیه خود از قبیل :

رنگ، مقاومت کششی، مقاومت گسیختگی، استانداردهای حریق و … را حفظ نموده باشد و طبیعتاً طول عمر مفید را بر این اساس میتوان 25 الی 30 سال تخمین زد .

تجربه ده ساله تیم فنی و مهندسی سایه روشن در حوزه صنعت سازه پارچه ای کششی ( شرکت آسمانه سازه های پارچه ای کششی ) پشتوانه بزرگی برای ما و شما در حوزه سقف جمع شونده میباشد .

از شما دعوت مینمائیم برای آشنایی بیشتر با توان و پیشینه صنعتی تیم فنی و مهندسی مان از وب سایت شرکت آسمانه سازه های پارچه ای کششی بازدید نمائید  . www.asemaneh.com

2- گارانتی در بخش موتور سقف متحرک پارچه ای:

نوع موتور استفاده شده در این نوع از سقف برقی، از نوع موتورهای توبولار میباشد. در این خصوص سایه روشن به تجربه و توان بزرگترین کمپانی تولید کننده ی موتورهای توبولار در دنیا تکیه نموده است.

پیشنهاد قطعی ما به شما در خصوص موتور سقف برقی و سایبان متحرک، استفاده از موتورهای توبولار شرکت سامفی فرانسه خواهد بود.
سامفی فرانسه طراح و مخترع موتورهای توبولار در دنیا میباشد.

گارانتی ارائه شده این شرکت برای موتورهای توبولار 5 سال است که شرکت سایه روشن نیز همین گارانتی را برای مشتریان سقفهای متحرک پارچه ای خود ارائه مینماید.

3- گارانتی در بخش سازه و استراکچر :

تمامی پروفیلهایی که در سقف متحرک استفاده گردیده، از نوع آلیاژ آلومینیوم 6063 T6 میباشد.

این آلیاژ، مرغوبترین نوع آلیاژ آلومینیوم و مناسب برای ساختارهای سازه ای است که در صنعت ساختمان بکار گرفته میشود.

همانگونه که شما نیز میدانید با دوام ترین فلز برای شرایط آب و هوایی متنوع حتی آب و هوای ساحلی) فلز آلومینیوم میباشد و طول عمر و حفظ کیفیت اولیه این فلز در طول گذر زمان بر همه افراد اهل فن روشن است.
برای سایر جزئیات و اتصالات در محیطهای خاص از فلز استنلس استیل و برای محیطهای عادی از فولاد گالوانیزه شده استفاده میگردد.

4- گارانتی یراق آلات حرکتی سقفهای جمع شونده :

اذعان میداریم متاسفانه در ایران بدلیل نبود شناسنامه و شماره سریال برای مواد خام، امکان تحلیل نرم افزاری دقیقی از طول عمر و کیفیت مواد وجود ندارد، در این بخش تلاش نموده ایم تا با استفاده از مرغوبترین کیفیتهای موجود در بازار طول عمر و عملکرد مناسب سیستم سایبان برقی را افزایش دهیم و از سوی دیگر برای ارائه یک جواب محکم و قاطع به شما مشتری محترم، یراق آلات حرکتی سقف اتوماتیک تولید شده را در طول 1500 دفعه حرکت و باز و بست نمودن سیستم تست نموده ایم و پس از حصول نتایج مناسب، آنها را به شما ارائه مینمائیم .

به نظر شما یک سقف پارچه ای متحرک در طول هر سال چند دفعه باز و بست خواهد شد؟

برای اطمینان خاطر بیشتر شما مشتری گرانقدر یراق آلات حرکتی سقف متحرک را بمدت دو سال گارانتی مینمائیم تا سقف شما پس از چند بار گذراندن فصلهای گرم و سرد طول عمر بهینه ی خود را به شما ثابت نماید.

5- گارانتی در بخش پوشش رنگ پودری الکترو استاتیک :

همانطور که میدانید پوشش رنگ اکثر لوازم خانگی که در آشپزخانه ها و در دسترس شماست از نوع رنگ پودری الکترو استاتیک میباشد. اهم ویژگیهای رنگ پودری الکترواستاتیک :

  • عدم خش پذیری، دندانه شدن و بریده شدن که در رنج استانداردهای آزمایشگاهی پوششی مطلوب ارزیابی شده است
  • چسبندگی مناسب به سطح
  • مقاومت در برابر ضربه با توجه به استانداردهای تعریف شده در این حوزه
  • ثبات رنگ در برابر شرایط جوی ( گرما، سرما، رطوبت، شرایط نمکی )
  • یکدستی و یکنواختی
  • ضخامت بالا نسبت به سایر رنگها
02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم