خانه
En
02122367612

سازه آلومینیومی

طراحی خاص سازه آلومینیومی در سیستم سقف متحرک این امکان را ایجاد می کند تا قابلیت های متنوعی را در سازه برای تولیدی آسان و نصبی سریع و با کیفیت بوجود آورد. از جمله این قابلیت ها :

ایجاد شیار هایی جهت پیش بینی و مخفی نگهداشتن مهره های اتصالات سایبان متحرک – پیش بینی مسیرهای هدایت کننده آب باران – ایجاد لبه هایی برای کارگذاری لاستیکهای آب بند – ایجاد همرسیهایی دلنشین بین المانهای سازه ای سقف جمع شونده – پیش بینی جزییات نصب انواع سیستمهای نور پردازی سقف برقی – امکان ایجاد نصب اتصالات پیچ و مهره ای متناسب با شکل و فرم سازه – تسهیل در جابجایی و انتقال سازه سقف متحرک

مقاطع آلومینیومی سقف متحرک

 Download PDF

ابتکار و هوشمندی در طراحی قالبهای مقاطع آلومینیوم سایبان برقی، باعث بوجود آمدن مقاطعی زیبا، دلنشین و مدرن میشود. ما با طراحی پروفیل هایی زیبا، ایده ای جذاب و سبکی خاص را برای معماری فضای باز شما به ارمغان آورده ایم.

سازه آلومینیومی را به دلیل سبکتر بودن از ساختارهای فولادی، با اطمینان خاطری بیشتری به عنوان بار مرده برای ساختمان میتوان در نظر گرفت.

لذا در سیستم سقف متحرک سایه روشن از قالبهای اختصاصی استفاده شده تا مقاطع آلومینیومی با پیش بینی هایی صنعتی و هوشمندانه، در راستای ساخت سازه ای زیبا و دلنشین ایجاد شود

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم