خانه
En
02122367612
محافظت از سقف متحرک

محافظت از سقف متحرک پارچه ای در فصل زمستان

5/5 - (5 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم به بررسی این مطلب بپردازیم که آیا کار خاصی برای محافظت از سقف متحرک پارچه ای در فصل زمستان باید انجام داد ؟

پارچه‌هایی که سایه روشن برای سایبانها و سازه‌هایش استفاده میکند، همگی بگونه‌ای طراحی و با کیفیتی تولید شده‌اند که حتی در زمستان و در شرایط انجماد فضای باز بتوان آن ها را باز نگه داشت.

برابر آنچه که در شناسنامه فنی پارچه‌های تولیدی شرکت مهلر آلمان و فراری فرانسه درج گردیده، این پارچه‌ها از منفی ۳۰ درجه تا مثبت ۷۰ درجه تحت گارانتی هستند.

این شرکتها پارچه‌های تولیدی خود را به مدت 5 سال گارانتی میکنند. این گارانتی به این معنی نیست که بعد از 5 سال، پارچه سقف متحرک شما پوسیده یا پاره خواهد شد، بلکه شرکت مهلر آلمان و فراری فرانسه، بالطبع آن، شرکت سایه روشن تعهد مینماید تا پایان دوره ی گارانتی پارچه سقف متحرک پارچه ای، در صورتیکه شما بخشی از پارچه سقف اتوماتیک را جدا نموده و به یک آزمایشگاه پلیمر ارائه نمائید، آن پارچه تمامی مشخصات اولیه خود راحفظ نمائید.

این گارانتی علاوه بر مقاومت مکانیکی و عدم گسیختگی در برابر تحمل دماهای بالا و پایین داری ضمانت ثبات رنگ، حفظ استانداردها و پارامترهای رفتار در برابر حریق و … را دارند . و طبیعتاً طول عمر مفید را بر این اساس میتوان 25 الی 30 سال تخمین زد.

 

با این حال، سایبانهایی که پارچه سقف ، بعد از جمع شدن در زیر شیت محافظ دپو میگردند، محافظت بیشتری میشوند، و قطعاً ماندگاری بیشتری دارند که غیرقابل انکار است.

شیت محافظ پارچه با دو نوع متریال قابل اجرا است. در صورت قرار گرفتن پارچه‌ها در معرض آلاینده‌های اسیدی معلق در هوای آلوده کلان شهرهایی چون تهران ، مشهد ، اصفهان و …، نگهداری در زمستان و ممانعت از نشست شبنم بر روی آنها، توصیه میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه لایه محافظ پارچه جمع شده در بخش مشخصات فنی سقف متحرک مراجعه نمائید.

برخی از نمایندگان ما خدمات باز کردن پارچه سقف در ابتداء فصل سرما، تمیز کردن، نگهداری در انبار و مونتاژ مجدد آن در ابتدای فصل بهار را ارائه میدهند .

ارسال نظر

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم