خانه
En
02122367612
صادرات سقف متحرک

پس از کشورهای حوزه خلیج فارس بازار اروپا متقاضی محصولات سایه روشن شد

5/5 - (2 امتیاز)

امروز بیستم آبان ماه سال 1400 است و ما مفتخر به صادرات سقف متحرک و دیگر محصولات سایه روشن به کشور سوئد هستیم.
خوشحالیم و به خود میبالیم که توانسته‌ایم با رعایت استانداردهای بین‌المللی محصولاتی چنان با کیفیت تولید کنیم که با وجود تعداد بسیار عرضه کنندگان هم صنف در اروپا، نام و کیفیت سایه روشن انتخاب فنی ترین متقاضیان شود.

دستیابی به این جایگاه برای ما اتفاقی و آسان نبود. تلاشهای بی وقفه کلیه اعضاء تیم سایه روشن در جهت عرضه محصولات موتورایز تجهیز شده با بروزترین ویژگی‌های مورد انتظار بازارهای جهانی مسیری بود که ما را به این نقطه رساند. به گونه‌ای که محصولات سایه روشن در قیاس با محصولات رقبای قدر فرانسوی و ایتالیایی قرار گرفت و با وجودِ سهولت خرید از چنین رقبایی، محصولات سایه روشن به عنوان گزینه منتخب لحاظ شد.

صادرات محصولات موتورایز سایه روشن

دستاورد امروز ما یادآور اولین تجربه‌های صادرات سقف متحرک به کشورهای حاشیه خلیج فارس، بخصوص قطر است. روزهایی که با تلاش و پشتکار فراوان برای اولین بار موفق به اثبات کیفیت محصولاتمان به بازار خاورمیانه شده بودیم و امروز پس از سالها عرضه محصولات به قطر و کشورهای همسایه و اجرای بیش از 150 پروژه متشکل از سقف‌ متحرک و جداره‌های موتورایز در قطر ، توانسته‌ایم مهر تاییدی بر اعتماد این متقاضیان بزنیم.

سقف متحرک صادراتی

گروه تولیدی صنعتی سایه روشن با بیش از 50 سال پشتوانه صنعت سازه‌های آلومینیومی وبیش از 10 سال پشتوانه صنعت سازه پارچه ای کششی، به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده سقف متحرک و سیستم های موتورایز در ایران شناخته شده است.

یکی از بزرگترین افتخارات ما تولید محصول ایرانی با کیفیت و عرضه این محصولات به کشورهای حوزه خلیج فارس بخصوص کشور قطر و امروزه اروپا و کشور سوئد می‌باشد. محصولی که در رقابت با محصولات کشورهای اروپایی اعم از اسپانیا، ایتالیا و حتی آلمان قرار گرفته و توانسته منتخب بسیاری از متقاضیان باشد.

صادرات سقف متحرک سایه روشن

و در پایان تشکر میکنم از تمامی همکاران شرکت سایه روشن اعم از مدیران، تیم مهندسین طراحی، نصب، کنترل کیفیت، اداری و همه عزیزانی که بی وقفه در این راستا تلاش کردند تا بتوانیم محصولات با کیفیتی به متقاضیان ارائه دهیم.

با نهایت افتخار محصولاتمان را با مهر حک شده made in iran صادر میکنیم.

ارسال نظر

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم