خانه
En
02122367612
سقف-متحرک-پارچه-ای-دبی

سقف متحرک برج هاربرگیت دبی

امتیاز دهید

سقف متحرک در دبی برج هاربرگیت – طبقه 31 – با ساختار سازه ای آتین پلاس

موقعیت : دبی

سال ساخت: 1401

ابعاد و مساحت: یک عدد سیستم سقف متحرک پارچه ای با ابعاد 7 متر (طول ریل) و 7.60 متر(عرض دهانه ) به مساحت 54 متر مربع

کارفرما : جناب آقای اسلاملو

مشاور: شرکت سایه روشن

برند پوشانه سقف: غشاء PVC مهلر آلمان

نوع موتور:بکر آلمان

نوع حباب نوری : خطی

سقف-متحرک-دبی

 

موقعیت پروژه:

پروژه سقف متحرک در دبی واقع در طبقه 31 برج هاربرگیت در محدوده خور در دبی توسط شرکت سایه روشن اجرا گردیده است.

نیاز پروژه:

امروزه معماران داخلی می توانند با استفاده از تجربه و دانش خود فضای تراس و بالکن را به فضای بسیار کارامد و مفید تبدیل کنند که هم استفاده بیشتری داشته باشد و هم محیط خانه را زیباتر نماید.

معمار این پروژه با یک طراحی عالی در چیدمان بالکن این واحد از برج هابرگیت از سقف متحرک پارچه ای برای مسقف نمودن بالکن این واحد مسکونی استفاده کرده است که وجود این سقف محیطی مناسب برای استفاده در طول تابستان جهت صرف چای، مطالعه و گذراندن ساعاتی از روز برای استفاده از هوای خنک در منزل ایجاد میکند.

ویژه گی خاص این پروژه:

استحکام و پایداری این سازه 80 متر مربعی در ارتفاع 120 متری از سطح زمین، موضوعی حساس بود که تیم فنی و مهندسی سازه سایه روشن به درستی از عهده آن برامد.

نکته سخت این پروژه در این بود که با توجه به ضرورت حفظ عایق کف، امکان اتصال ستون ها به کف ابدا وجود نداشت و ما ناچار شدیم اتصالات سازه را به بدنه های بتنی جان پناه طراحی و اجراء نماییم.

ساختار سازه ای سقف متحرک برقی تراس :

در این طرح سازه سقف متحرک پارچه ای و قاب آلومینیومی پیرامون آن از زیر دو U معکوس معلق و آویزان بنظر می‌رسد.

طرح آتین پلاس یک عنصر کاملاً مدرن برای روف گاردن هایی که با سبک مدرن طراحی می‌شوند. از ویژگیهای مهم آتین پلاس، امکان هوابندی با بدنه های شیشه ای اعم از پنجره های گیوتینی می‌باشد.

سقف-متحرک-در-امارات

 

برند پارچه سقف متحرک:

پارچه بکار رفته در سقف متحرک پارچه‌ای تراس، محصول شرکت مهلر آلمان می باشد، که وزن هر متر مربع آن 800 گرم بر مترمربع و به رنگ کرم میباشد. طول عمر مفید این غشاء 20 سال و دارای 5 سال گارانتی میباشد.

نوع موتور سقف متحرک :

نیروی محرکه سقف متحرک تراس بواسطه وجود یک عدد موتور 120 نیوتن بکر آلمان تامین میشود که این موتور دارای 5 سال گارانتی می باشد.

سازه آلومینیومی سقف متحرک :

آلیاژ آلومینیومهای بکار رفته در ساخت پروفیلها، از نوع 6063 میباشد. وزن هر مترطول پروفیل ریل 65/4کیلوگرم و وزن تیغه های میانی نگهدارنده پارچه هر متر طول 7/1گرم میباشد. پروفیل آبراه نیز تماماً آلومینیوم میباشد.

پوشش پروفیلهای سقف متحرک :

پوشش پروفیلهای آلومینیومی ریل و آبراه سفید می باشد و همچنین پوشش پروفیلهای زیر سطح پارچه کرم رنگ و از نوع رنگ پودری الکترواستاتیک می باشد.

سیستم نورپردازی سقف متحرک:

نوع حباب نوری مورد استفاده در نورپردازی سقف متحرک این پروژه از نوع حباب اکریلیک خطی میباشد.

 

 

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم