خانه
En
02122367612
پنجره-کنترلی-ویلای-مسکونی-ام-عبدالعزیز

پنجره متحرک برقی ویلا مسکونی ام عبدالعزیز

امتیاز دهید

جدول مشخصات پنجره متحرک برقی ویلا مسکونی ام عبدالعزیز

سال اجرا 
ابعاد 2.65 متر ارتفاع * 4 و 2.75 و 2 متر عرض
تعداد سیستم 3 عدد
مساحت 23.2 مترمربع
برند موتور
نوع شیشه دو جداره سکوریت شده
کارفرما خانم ام عبدالعزیز

سقف برقی و پنجره متحرک برقی ویلا مسکونی خانم ام عبدالعزیز در سال 1398 به منظور افزایش زیربنا و قابلیت استفاده از فضای باز طراحی و اجرا گردید.

برای پوشش دیواره های این اتاقک، تعداد سه عدد سیستم پنجره ی گیوتینی به ارتفاع 2.65 متر* عرض 4 و 2.75 و 2 متر به مساحت 23.2 مترمربع در این پروژه اجرا گردیده است.

پنجره متحرک برقی ویلا: شیشه های بکار رفته در این پروژه از نوع 6 میل دو جداره سکوریت شده می باشد.

در پنجره گیوتینی همانند دیگر انواع پنجره‌ها از یراق آلات ، پروفیل ها ، و شیشه استفاده شده که بیشترین بخش دیداری را شیشه ها تشکیل میدهند. پنجره گیوتینی به واسطه نوع طراحی آن فراتر از یک پنجره میباشد در واقع نوعی نمای شیشه‌ای  محسوب می‌شود که در مکان‌های مختلف و با ابعاد متفاوتی قابل پیاده سازی است.

موقعیت پروژه: اجرای اتاقک موتورایز، سایبان برقی و پنجره متحرک برقی ویلا مسکونی خانم ام عبدالعزیز در شهر دوحه

نیاز پروژه: با توجه به آب و هوای بسیار گرم و شرجی دوحه، برای مردم امکان استفاده از فضای باز در بیشتر فصول سال امکان پذیر نمیباشد. برای ایجاد حس نشیمن در فضای باز نیاز به اتاقکهای بسته ای دارند. وجود اتاقک شیشه ای کاملاً هوابند شده با جداره‌های شیشه‌ای برای بهره مندی از منظره ویلا نیاز اصلی این پروژه بود.این فضاها میبایست کاملا هوابند باشند تا در طول روز به واسطه دستگاه‌های سرمایشی هوای مطلوب نشیمن را فراهم آورند. برای تأمین حس نشیمن در فضای باز، میبایست جداره ها کاملا شفاف باشند.

موتور مورد استفاده در پنجره متحرک برقی ویلا : نیروی حرکتی مورد نیاز برای این شیشه های موتورایز از نوع موتور تیوبلار 120 نیوتن از برند سامفی فرانسه تامین شده. سامفی طراح و مخترع موتورهای توبولار میباشد و محصولات خود را به مدت 5 سال گارانتی میکند. شرکت سایه روشن هم به طبع از کمپانی های سازنده قطعات، محصولات خود را 5 سال گارانتی میکند.

پنجره گیوتین-ویلای-مسکونی-ام-عبدالعزیز

پنجره برقی-ویلای-مسکونی-ام-عبدالعزیز

پنجره اتوماتیک-ویلای-مسکونی-ام-عبدالعزیز

برای مشاهده ویدئوهای پنجره های گیوتینی به کانال آپارات ما بپیوندید

ارسال نظر

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم