خانه
En
02122367612
پنجره گیوتینی رستوران الماس غرب

پنجره گیوتینی رستوران الماس غرب – شهریار

5/5 - (2 امتیاز)

جدول مشخصات پنجره گیوتینی رستوران الماس غرب

سال اجرا   1398
ابعاد  ارتفاع 4 متر* عرض 4 متر
تعداد سیستم  19 عدد
مساحت  304 مترمربع
برند موتور بارازانته ایتالیا
نوع شیشه تک جداره سکوریت شده
کارفرما جناب آقایان چراغعلیان و بابایی

 

سقف متحرک پارچه ای و پنجره برقی (شیشه گوتینی)  رستوران در فضای باز مجموعه تفریحی الماس ولیعصر واقع در شهریار، در سال 1398 به منظور افزایش زیربنا و قابلیت استفاده از فضای باز جلوی تالار ولیعصر طراحی و اجرا گردید.

پنجره گیوتین رستوران

پنجره گیوتینی رستوران الماس غرب:

امروزه اکثر مالکین رستورانها، خواهان ایجاد یک سالن بزرگ با حداقل ستون گذاری هستند. در سیستم سقف متحرک سایه روشن این امکان وجود دارد که فضاهای بسیار گسترده‌ی ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری را بدون ستون مرکزی طراحی و اجراء نمود. علاوه بر طراحی سازه هایی با ابعاد و دهانه ای بزرگتر از معمول، داشتن سالنی بزرگ با سقف و دیواره‌های شیشه‌ای متحرک موتورایز، که به راحتی و با فشردن یک دکمه جمع و باز شوند امتیاز بالایی در جذب مشتری دارد.

پنجره برقی رستوران

 

موقعیت پروژه رستوران الماس غرب:

مجموعه تالار الماس غرب در بلوار کلهر شهریار و در بافتی مملو از باغهای سبز واقع شده است..

نیاز پروژه رستوران الماس غرب:

این مجموعه متشکل از بنایی مرتفع، دارای چندین سالن سرپوشیده برگزاری مجالس و سالن سرپوشده رستوران است. فضای پارک خودرو در پشت ساختمان و فضای سبز وسیع و دلنشینی در ابتدای ورودی قرار گرفته است. مالکین مجموعه با توجه به محبوبیت رستوران ولیعصر و مراجعین بیشمار آن، نیاز به محیا کردن فضای نشیمن مناسب در محوطه باز جلوی تالار را داشتند.

به همین منظور تیم فنی و مهندسی سایه روشن سالنی به ارتفاع 5 متر که در کناره‌ها به 4 متر رسیده با استفاده از سقف متحرک پارچه ای و پنجره گیوتینی، طراحی و تولید کرده است و فضای گسترده و درخور نیاز رستوران ایجاد کرده است.

پنجره متحرک برقی رستوران

 

موتور مورد استفاده در پنجره گیوتینی رستوران الماس غرب:

نیروی حرکتی این سیستم‌ها توسط موتورهای توبلار 120 نیوتن از برند بارزانته تامین شده است. این موتورها به مدت 5 سال توسط شرکت سایه روشن گارانتی شده استپنجره متحرک رستوران

ابهت پنجره گیوتینی رستوران الماس غرب و وسعت دیدی که برای میهمانان رستوران نسبت به فضای بیرونی ایجاد نموده دیدنی و ستودنی می باشد.از شما دعوت می کنیم حتما از این پروژه بازدید فرمائید.

ارسال نظر

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم