خانه
En
02122367612
پنجره-پاناروما

پنجره پاناروما ویلای مجتمع پزشکان چالوس

5/5 - (2 امتیاز)

سال اجرا پنجره پاناروما ویلای مجتمع پزشکان چالوس : 1400

ابعاد: ارتفاع 2.53 متر* عرض 4 مترعرض دهانه

تعداد سیستم: 1 عدد سیستم تک جداره 3 پنله

مساحت: 10 مترمربع

برند موتور: بارزانته ایتالیا

نوع شیشه: تک جداره 8 میل سوپر کلیرسکوریت شده

کارفرما: جناب آقای روان خواه

مشاور: خانم مهندس رودبارکی

موقعیت پروژه:

پنجره پاناروما یا پنجره گیوتینی در ویلای مسکونی مجتمع پزشکان شهر چالوس اجرا شده است. چالوس منطقه ای سرسبز با چشم‌اندازهای طبیعی و فوق‌العاده بکر، در شمال کشورمیباشد. نزدیکی این شهر به ساحل دریای خزر و همزمان جنگلهای زیبای شمال این منطقه را به مکانی جذاب برای سرمایه گذاری و ساخت ویلاهای لوکس و لاکچری تبدیل کرده است.

نیاز پروژه:

با توجه به آب و هوای چالوس که در فصول گرم سال بسیارشرجی و گرم میباشد و در سایر اوقات بارانی میباشد، امکان استفاده از فضای باز دراین فصول امکان پذیر نمیباشد. برای بهره مندی از چشم انداز ویلا در این فصول نیاز به اتاقک بسته ای وجود داشت. اتاقک شیشه ای کاملاً هوابند شده با جداره‌های شیشه‌ای موتورایز که به واسطه دستگاه‌های سرمایشی هوای مطلوب نشیمن را فراهم آورد. و همچنین برای تأمین حس نشیمن در فضای باز، میبایست جداره ها کاملا شفاف باشند. برای پوشش جداره های این پروژه از سیستم شیشه های اسلایدینگ و پنجره گیوتین سایه روشن استفاده شده است.

متریال اصلی بکاررفته در پنجره پاناروما

موتور: نیروی حرکتی مورد نیاز برای پنجره پاناروما با استفاده از موتور تیوبلار 120 نیوتن از برند بارزانته ایتالیا تامین شده است.

استراکچر پنجره: فریم این پنجره ها از جنس تمام آلومینیوم میباشد و آلیاژ آلومینیومهای بکار رفته در ساخت پروفیلها، از نوع 6063 میباشد.

پوشش پروفیلها: پوشش پروفیلهای آلومینیومی فریم پنجره گیوتین از نوع پودری الکترواستاتیک و خاکستری رنگ میباشد.

نوع شیشه: نوع شیشه بکار رفته در پنجره پاناروما ویلای مجتمع پزشکان چالوس از نوع شیشه تک جداره 8 میل سوپر کلیرسکوریت شده میباشد.

 

 

 

ارسال نظر

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم