خانه
En
02122367612
قیمت-اتاقک-شیشه-ای-موتورایز

قیمت اتاقک شیشه ای موتورایز

4.8/5 - (5 امتیاز)

در این مقاله به بررسی عوامل موثر در قیمت اتاقک شیشه ای میپردازیم

اتاقک شیشه ای سایه روشن یک فضای محصور شده با سقف متحرک پارچه ای و بدنه های آن مکانیزم های شیشه ای موتورایز یا دستی است. در اغلب مواقع این اتاقک های شیشه ای به بدنه ساختمان متصل میشوند و شما را کاملاً به فضای بیرون متصل مینمایند تا بتوانید به نحو حداکثری از فضای بیرون لذت ببرید.

نگاهی به واقعیتهای موجود در تراس یا روف گاردنتان بیندازید. متاسفانه بدلیل ذرات آلوده معلق در هوا، سوختگی مبلمان outdoor، نشست خاک و … روف گاردن و تراس شما بلا استفاده مانده و بعضاً حتی تبدیل به انباری شده است.

اتاقک های شیشه ای سایه روشن با ایجاد فضایی محصور و عایق، ضمن حفاظت از مبلمان و اکسسوریهای شما، این امکان را برای شما فراهم میکند که بتوانید فضای اتاقک را به کولر گازی یا سیستمهای گرمایشی مجهز نمایید. تجربه سخت یکبار نظافت کامل برای یکبار استفاده را نخواهید داشت.

شما میتوانید با انتخاب انواع مختلف اتاقک شیشه ای، با دیزاینها و طرحهای مختلف مناسب معماری فضایتان، انتخاب کنید که در کدام بدنه پنجره گیوتینی موتورایز در کدام بدنه پنجره اسلایدینگ ۴ یا ۸ پنله و یا حتی شیشه فیکس نصب نمایید.

نوع سقف متحرک مورد استفاده در اتاقک شیشه ای

سقف متحرک مورد استفاده در اتاقک های شیشه ای سایه روشن از نوع سقف متحرک پارچه ای میباشد. غشاء تاشو مورد استفاده در این نوع سقفها که به پارچه PVC مشهور است در واقع الیاف مقاوم پلی استری هستند که در لایه مرکزی غشاء به صورت تار و پود بهم بافته شده اند و برای محافظت از این الیاف در برابر اشعه UV و سایر شرایط جوی از هر دو سمت از دو لایه غشاء PVC استفاده شده است. طول عمر مفید این پارچه ها 40 سال میباشد. از دمای منفی 30 درجه تا مثبت 70 درجه را تحمل میکنند. از موتورهای توبولار برای باز و بسته شدن این سقفها استفاده میشود.

سقف-متحرک-اتاقک-شیشه-ای

غشاء های PVC دارای 5 سال گارانتی میباشند.

 

نوع جداره های بکار رفته در اتاقک شیشه ای

جداره اتاقک شیشه ای همانطور که از نامش پیداست، توسط شیشه محصور شده‌ است.سایه روشن برای اتاقکهای خود از سه مدل پنجره استفاده میکند.

♠ پنجره گیوتینی

پنجره گیوتینی عملکردی شبیه به پنجره کشویی عمودی دارد و از آنجاییکه باز و بسته شدن آن شبیه به تیغه گیوتین است با این نام هم شناخته میشود. این پنجره ها در ابعاد بزرگ با شیشه های بزرگ و با دید بسیار وسیع ساخته میشود. حرکت این شیشه ها به صورت موتورایز میباشد و نیروی حرکتی این پنجره ها توسط موتور توبولار تامین میشود.

پنجره-گیوتینی-اتاقک-شیشه-ای

 

♠ پنجره اسلایدینگ

شیشه اسلایدینگ که در اتاقکهای شیشه ای سایه روشن همواره نقش درب ورودی را ایفا می کند در واقع ایده ای منحصربفرد برای ادغام فضای داخلی و بیرونی می باشد،حرکت شیشه اسلایدینگ بصورت دستی بوده و با حرکت شیشه اول، بقیه ی تایلهای شیشه ای بصورت قطاری بدنبال یکدیگر حرکت میکنند

شیشه-اسلایدینگ-اتاقک-شیشه-ای

 

♠ شیشه های فیکس

در برخی از جداره های اتاقک شیشه ای نیاز به باز شدن پنجره وجود ندارد استفاده از شیشه های فیکس سبب کاهش قیمت اتاقک شیشه ای میشود

عوامل موثر در قیمت اتاقک شیشه ای سایه روشن ؟

عوامل بسیار زیادی در قیمت اتاقک شیشه ای سایه روشن تاثیر گذار میباشد. 1-میزان تراکم مصرف یراق آلات و اکسسوریها در مساحت مورد نظر 2-میزان و کیفیت آلومینیوم مصرفی 3-نوع موتور به کار رفته و تعداد موتور مورد استفاده 4-همچنین نوع وبرند پارچه استفاده شده 5-تک یا دو جداره بودن جداره ها

به جهت دسترسی سریع تر و آشنایی با قیمت اتاقکهای شیشه ای سایه روشن، قیمت سه نمونه از اتاقکهای شیشه ای با توجه به مدل و ابعاد آن را در انتهای این مقاله آورده ایم.

 

به منظور برآورد دقیق قیمت اتاقک شیشه ای سایه روشن ابتدا باید ابعاد و اندازه فضای باز مورد نظر خود را اندازه گیری نمایید و از طریق تماس با کارشناسان شرکت سایه روشن قیمت نهایی  خود را درخواست نمائید.

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم