خانه
En
02122367612
ﺗﯿﻐﻪ اﺑﺘﺪاﯾﯽ سقف متحرک

ﺗﯿﻐﻪ اﺑﺘﺪاﯾﯽ سقف متحرک

امتیاز دهید

پروفیل ﺗﯿﻐﻪ اﺑﺘﺪاﯾﯽ سقف متحرک، اصلیترین پروفیل کشنده سقف متحرک پارچه ای است. این پروفیل در ابتدای غشاء PVC  سقف متحرک و در لبه آبراه قرار میگیرد. همانطور که میدانید غشاء سقف متحرک با فواصل حدود 70 سانتیمتر بر روی پروفیلهای میانی آلومینیومی متصل میشود.

این پروفیلهای نگهدارنده پارچه سقف مقاطعی هم راستا با عرض دهانه هستند که با فواصل حدود 70 سانتیمتر در طول ریل تکرار میشوند. این پروفیلها به چرخ و متعاقباً به سیستم حرکتی متصل شده و کل سقف را به حرکت در می آورند. البته در دهانه‌های بزرگ برای جلوگیری از افتادگی آنها، از میانه نیز به چرخها و ریل میانی کمکی متصل می‌شوند.

هندسه متفاوت این تیغه با سایر تیغه‌ها باعث میشود تا در زمان کشش نهایی پارچه ممان (مقاومت الکتریکی) کافی جهت تحمل نیروی کششی پارچه را داشته باشد.

این مقطع هم مانند سایر مقاطع آلومینیومی سایه روشن از بیلتهای فابریک آلومینیوم با آلیاژ 6063 تولید شده است. ضخامت مناسب برای این مقطع بگونه ای در نظر گرفته شده که توان کافی برای اعمال کشش پارچه را داشته باشد.. لازم بذکر است در ﺗﯿﻐﻪ اﺑﺘﺪاﯾﯽ سقف متحرک نورپردازی لحاظ نمیگردد.

هر متر طول این پروفیل 1/5 کیلوگرم وزن دارد. محل مخصوص کارگزاری پارچه و لاستیک کله غازی جهت هدایت مناسب آب باران بداخل آبراه نیز در آن تعبیه شده است

طراحی این پروفیل به گونه ای صورت گرفته که با کارگذاری گسکتی مخصوص در شیار لحاظ شده در بدنه جلوی این پروفیل آب باران روی سطح سقف کاملاً به داخل آبراه هدایت می‌گردد.

 

ارسال نظر

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم