خانه
En
02122367612
چرخ سقف متحرک

چرخ سقف متحرک و عملکرد آنها

5/5 - (2 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم به معرفی چرخ سقف متحرک بپردازیم

چرخ یکی از اصلیترین عناصر حرکتی سقف متحرک هستند.

چرخ سقف متحرک وظیفه حرکت دادن تیغه های متصل به پارچه در زیر ریلها را بر عهده دارند. چرخهایی که به صورت معمول در صنعت سقف متحرک موجود است دارای 4 رینگ میباشند.
در ظاهر امر اگر چرخها با کیفیت باشند سقف خوب و روان حرکت می کند و در صورتی که از کیفیت پایینی برخوردار باشند همراه با سر و صدا و به سختی کار می کنند اما این کم اهمیت ترین بخش این قضیه است و مهم ترین و حساس ترین بخش آن این است که همین چرخها تمام بار برف و باد سقف را می باید به دوش بکشند
سومین عنصری اصلی بعد از پارچه پی وی سی وپروفیلهای مقاوم آلومینیومی سقف جمع شونده، که وظیفه تحمل و باربری سقف متحرک را بر عهده دارد چرخهای سقف تاشو هستند. جنس چرخهای به کار رفته در شرکت سایه روشن از نوع پلی آمید با مقاومت بالا می باشد.
تیم سایه روشن با نظر به استراتژی همیشگی خود در جهت استفاده از مرغوبترین متریال، از چرخ با مشخصات زیر برای سقف متحرک استفاده میکند.
• چرخهایی با کیفیت و طراحی مشابه نمونه ایتالیایی
• ساخته شده از جنس پلی آمید
• دارای 8 رینگ، 4 چرخ در طرفین ریل و 4 چرخ در بدنه چرخهای بدنه با رویکرد کاهش اصطکاک در طول ریل کار گذاشته شده است. علی الخصوص کاهش اصطکاک ناشی از انقباض و انبساط پروفیلهای متصل به پارچه در فصول مختلف سال چرخ در سقف متحرک یکی از اصلیترین عناصر حرکتی هستند. چرخهای اصلی بدنه ریل بلبرینگ استنلس استیل هستند پیچهای آن هم پیچ های m8 گالوانایز شده هستند.
از مهمترین عوامل در کاهش لرزش و صدای سیستم وجود چرخهای با کیفیت می باشد.سایه روشن برای سقف های جمع شونده خود به جای چرخهای پلاستیکی از چرخ های بلبرینگی خاص استفاده می کند شاید وجود تعداد زیادی بلبرینگ در یک سیستم هزینه سقف را افزایش می دهد اما روانی و حرکت یکنواخت و پایین بودن صدای سیستم مدیون وجود همین چرخهای بلبرینگی می باشد.

 

 

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم