خانه
En
02122367612
پروفیل میانی سقف متحرک

پروفیل میانی سقف متحرک

5/5 - (1 امتیاز)

غشاء سقف متحرک با فواصل حدود 1متر به بالای پروفیل میانی متصل میشود. این پروفیلهای میانی مقاطعی هم راستا با عرض دهانه هستند که با فواصل حدود 90 سانتیمتر در طول ریل تکرار میشوند

آنها از قسمت انتهایی به چرخها  و به سیستم حرکتی متصل شده و بدینوسیله کل سقف را به حرکت در می آورند. البته در دهانه‌های بزرگ با توجه به افزایش طول این پروفیل های میانی برای جلوگیری از شکم دادن آنها، از وسط نیز به چرخها متصل میشوند.

یکی از بزرگترین وظایف پروفیلها یا تیغه‌های میانی، تحمل بار کل سطح سقف، علی الخصوص بارهای جانبی مثل بار برف است. از این رو مقاطعی میانی میباست از متریال مناسب با ضخامت مورد نیاز و در دست داشتن طراحی فنی مهندسی ساخته شود. توجه به همه جنبه‌های کارآیی این مقاطع پیش شرط طراحی فنی آنهاست. برای مثال در نظر نگرفتن محل مناسب برای قرار دادن نور پردازی در داخل این مقاطع، و برش زدن آنها برای این منظور باعث کاهش مقاومت و آسیب پذیر شدن سقف در بابر بار برف خواهد شد.

از این رو سایه روشن با بررسی جوانب مورد نیاز سقف متحرک، مقاطعی فوق فنی و در عین حال زیبا برای این پروفیل‌ها طراحی و تولید کرده است. ویژگی های بارز این مقطع:

-ساخته شده از بیلت های فابریک آلومینیوم با آلیاژ 6063

-در نظر گرفتن ضخامت مناسب با طراحی فنی برای مقاطع (هر متر طول از این پروفیل‌های میانی دارای 1.5 کیلوگرم وزن است که حدود دو برابر نمونه‌ی اروپای شرقی آن است)

-محل مخصوص کارگزاری پارچه در آن تعبیع شده

-این مقاطع به صورت دو پوسته تولید شده‌اند و پوسته دوم یا در پوش به صورت کشویی به زیر بدنه اصلی متصل میگردد و سه وظیفه مهم در سیستم را به عهده دارد:

  • 1. عدم ﻧﯿاز ﺑﻪ ﻗﻄﻌﻪ ﭘﻼﺳﺘﯿﮑﯽ اﺑﺘﺪا و اﻧﺘﻬﺎ ﺑﺮاي اﺗﺼﺎل ﺑﻪ ﭼﺮخ
  • 2. کاورﮐﻨﻨﺪه ﻣﻬﺮه ﭘﯿﭻ ﭼﺮخ
  • 3. عدم ﻧﯿﺎز ﺑﻪ ﺑﺮش ﺑﺨﺸﯽ از ﺑﺪﻧﻪ ﭘﺮوﻓﯿﻞ ﺗﯿﻐﻪ ﻣﯿﺎﻧﯽ ﺑﺮاي جاگذاری ﺣﺒﺎب ﻧﻮر جهت نورپردازی سقف متحرک
ارسال نظر

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم