خانه
En
02122367612
پانلهای-آلومینیومی-دکوراتیو-پرگولا

پانلهای آلومینیومی دکوراتیو پرگولا

4.5/5 - (4 امتیاز)

قاب مدرن بالای پرگولا،برای چیست؟ پانلهای آلومینیومی دکوراتیو پرگولا ، بهترین گزینه برای طراحانی است که با رؤیت و ساختار شیب سقف متحرک پارچه ای مسئله دارند و به هیچ عنوان خواهان المانهای مورب و شیبدار در فضای شان نمیباشند و حتی در پی گزینه هایی هستند که بتواند سبک معماری مدرن فضای باز شان را تقویت کند.

سقفهای متحرک تخت گرچه دارای ساختاری مدرن هستند اما در زمان برف نیز معایبی دارند که در این مقاله به آن اشاره نمیشود

معماری مدرن

در طول زندگی بشر، معماری همواره در حال تغییر بوده و  هست. سبکهای متنوع و مختلف معماری، متناسب با نیازهای بشر در زمانهای مختلف به روز میشوند. امروزه سبک معماری مدرن در صنعت ساختمان و دکوراسیون به سرعت در حال پیشرفت است. معماری مدرن با سادگی در طرح و فرم، به دور از اهمیت به دکورهای سنگین و تجملات و با تمرکز به مکان و فضا، توانسته از سبکهای موفق و ماندگار معماری باشد. یک ساختمان مدرن بایستی یک ساختمان کاربردی باشد و شکل و ساختار آن با توجه به کارایی آن طراحی گردد.

با رشد روز افزون شهر نشینی و آپارتمان سازی نیز، نیاز به احداث روف گاردن برای تمام ساختمانهای امروزی احساس میشود و دیگر از حالت آپشن خاص در آمده و به یک عنصر اصلی و اساسی ساختمان تبدیل شده است. معماری و طراحی مدرن تاثیر خود را بر صنعت سقف متحرک و پرگولا نیز گذاشته است.

سبک معماری اغلب روف گاردنهای مدرن در سادگی خلاصه میشوند. خطوط به کار رفته اغلب راست و مستقیم است و عناصر منحنی و قوسی شکل دیگر کمتر به چشم میخورد. از مصالحی همچون سرامیک، بتن، فلز و شیشه بیشتر استفاده میشود.

پرگولاها نیز از جمله سازه‌هایی هستند که با توجه به ماهیت روف گاردن وجود آنها ضروری میباشد. امروزه بیشتر معماران  و طراحان متقاضی پرگولا یا سازه‌هایی هستند که ساختار سازه‌ای آنها به صورت فلت با زوایا و گوشه های 90 درجه ایی باشند.

پیشنهاد میگردد به صفحه تنوع ساختارهای سقف متحرک را مراجعه فرمائید

یکی از انواع ساختارهای سازه ای شرکت سایه روشن، مدل هورنو است. هورنو اتاق شیشه ای است که با پنلهای دکوراتیو آلومینیومی در بخش بالایی سازه، یک حجم کاملا مکعبی شکل را ایجاد میکند و ویژه  فضاهای خاص با معماری مدرن می باشد.

بیشتر بدانید: ساختار سازه ای هورنو با پانلهای آلومینیوم دکوراتیو (همراه با پروژه اجرا شده)

قابها و پانلهای آلومینیومی دکوراتیو پرگولا، برای تیپ خاصی از سازه های متحرک طراحی شده اند که سطح شیبدار سقف متحرک پشت این پنلها پنهان شود و با کمک این پنل ها سبک معماری مدرن فضا تقویت می شود . در واقع سیستم پنلهای دکوراتیو یک گزینه آپشنال می باشد و انتخاب آن بصورت اختیاری است.

عرض شیارها، عمق شیارها، فاصله شیارها با توجه به توان و امکانات  تیم فنی و مهندسی سایه روشن آپشنال وقابل انتخاب می باشند ما می توانیم مناسب ترین طرح های مطلوب پروژه شما را اجرا کنیم.

همانند سایر پروفیلهای سقف متحرک، پانلهای آلومینیومی دکوراتیو پرگولا نیز با استفاده از بیلتهای فابریک آلومینیومی با آلیاژ 6063 ایرالکو ساخته شده است و به منظور دوام بالا و حفظ کیفیت برای پوشش این پانلهای آلومینیومی از رنگ پودری الکترواستاتیک  استفاده میشود. بهترین ومناسب ترین رنگ نیز برای این سبک از معماری مدرن ، رنگ های خاکستری یا مشکی  میباشد.

ارسال نظر

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم