خانه
En
02122367612
سایبان-برقی-متحرک-مسکونی-اهواز

سقف متحرک برقی تراس مسکونی – اهواز

5/5 - (1 امتیاز)

سقف متحرک برقی تراس مسکونی اهواز با ساختار سازه ای سایانه

موقعیت : اهواز

سال ساخت: 1400

ابعاد و مساحت: یک عدد سیستم سقف متحرک پارچه ای با ابعاد 5/6 متر (طول ریل) و 5/75 متر(عرض دهانه ) به مساحت 38 متر مربع

کارفرما : جناب آقای مهندس ابن العلم

مشاور: شرکت سایه روشن

برند پوشانه سقف: غشاء PVC مهلر آلمان

شما میتوانید انوع سقف متحرک را در محصولات ما مشاهده بفرمائید

موقعیت پروژه: اهواز یکی از شهرهای زنده و جذابی است که شبهای آن از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است. رودخانه کارون در شهر اهواز که از کوه های بختیاری سرچشمه میگیرد این شهر را به دو قسمت تقسیم کرده است. به سبب موقعیت جغرافیایی خاص اهواز دارای آب و هوای متنوعی است در واقع یکی از شهرهای چهار فصل است که هر فصل آن زیبایی منحصر بفردی دارد. به طور کلی زمستان و بهار بهترین فصلهای اهواز هستند که از آب و هوای بسیار مطبوعی برخوردار است.

نیاز پروژه: تیم طراحی و مهندسی سایه روشن ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﭘﻮﺷﺶ و ﺳﺎﯾﻪ اﻧﺪازي در تراس چهارفصل با انجام طراحی مناسب سقف متحرک پارچه ای، تلاش بر این داشته تا شرایطی را ایجاد نماید که کاربردر تمام شرایط جوی بتوانند از این فضای زیبا با چشم انداز عالی آن لذت ببرند.

سقف-برقی-متحرک-تراس-مسکونی

 

ساختار سازه ای سقف متحرک برقی تراس :

ساختار سازه ای سقف متحرک تراس مسکونی اهوازاز متداول ترین و پر مصرفترین حالت سازه ای سقف متحرک میباشد. در سقف متحرک سایانه، سقف بوسیله اتصال به سازه ساختمان و ستونهای تعبیه شده در قسمت روبرو پایدار میشود.این ستونها علاوه بر نقش پایداری، به عنوان محلی برای تخلیه آب باران نیز عمل میکنند.

پیشنهاد میشود به صفحه تنوع ساختارهای سقف متحرک مراجعه فرمائید

سقف-متحرک-تراس

 

متریال بکار رفته در سقف متحرک برقی تراس

نوع پوشانه سقف متحرک: غشاء تاشونده بکارگیری شده برای سقف متحرک برقی تراس ، از نوع مات محصول شرکت مهلر آلمان، که وزن هر متر مربع آن 800 گرم بر مترمربع و به رنگ کرم میباشد. طول عمر مفید این غشاء 20 سال و دارای 5 سال گارانتی میباشد.

شما با مراجعه به صفحه گارانتی سقف متحرک میتوانید از گارانتی بخشهای مختلف تشکیل دهنده سقف متحرک مطلع شوید

نوع موتور: نوع موتور به کار رفته در این پروژه از نوع موتورهای سایه روشن میباشد که توسط تیم فنی و مهندسی سایه روشن طراحی و در چین تولید میشود که نمونه بهینه با  همان 5 سال گارانتی موتورهای آلمانی و فرانسوی میباشد.

سازه فلزی: آلیاژ آلومینیومهای بکار رفته در ساخت پروفیلها، از نوع 6063 میباشد. وزن هر مترطول پروفیل ریل 4/56 کیلوگرم و وزن تیغه های میانی نگهدارنده پارچه هر متر طول 920 گرم میباشد. پروفیل آبراه نیز تماماً آلومینیوم میباشد.

پوشش پروفیلها: پوشش پروفیلهای آلومینیومی ریل و آبراه و همچنین پوشش پروفیلهای آلومینیومی نگهدارنده و کشنده غشاء از نوع پودری الکترواستاتیک و کرم رنگ میباشد.

سیستم نورپردازی: نوع حباب نوری مورد استفاده در سقف متحرک برقی تراس از نوع حباب اکرلیک عدسی (نقطه ای) میباشد.

با مراجعه به صفحه نورپردازی سقف متحرک انواع حبابهای مورد استفاده در سقف متحرک را مشاهده بفرمائید

 

 

ارسال نظر

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم