خانه
En
02122367612
سقف-روف-گاردن-متحرک

سقف روف گاردن متحرک ساختمان مسکونی تبریز

سقف روف گاردن متحرک ساختمان مسکونی – تبریز

موقعیت : تبریز

سال ساخت: 1402

ابعاد و مساحت : 3 عدد سیستم سقف متحرک پارچه‌ ای با ابعاد 4.5 متر (طول ریل) و 3 متر(عرض دهانه) جمعاً به مساحت  40 مترمربع

برند پوشانه سقف: غشاء  pvc block out-700 g/m2 فراری فرانسه

برند موتور: بکر آلمان

نوع نورپردازی: حباب خطی

کارفرما : جناب آقای مهندس احمدی

مشاور: شرکت سایه روشن

استفاده از روف گاردن‌ها مختص ساختمان‌های مسکونی نبوده و و برای استفاده با کاربری‌های متفاوت همچون رستوران‌ها، ادارات، فضای خدماتی مراکز درمانی و آموزشی و … نیز مناسب هستند.

یکی از دلایل بارز محبوبیت روف گاردن‌ها، نشیمن در فضای باز و استفاده از نور مستقیم خورشید همجوار فضای سبز است

برای احداث چنینن فضاهایی میبایست تمهیداتی لحاظ کرد تا نشیمن پاسخگو نیاز ما در همه ساعات روز و همه فصول سال باشد. از این رو نیاز به اجرای سقف متحرک در روف گاردن از الزامات میباشد

ساختار سازه ای سقف روف گاردن متحرک :

ساختار سازه ای این پروژه از نوع سایانه میباشد که متداول ترین و پر مصرف ترین حالت سازه ای سقف متحرک است. محصول قابل ارائه در این حالت شامل سقف شیب دار و ستون های جلو می‌باشد.

سایانه به گونه ای طراحی شده که پس از نصب سازه، شما می‌توانید هر سه بدنه آن را به دیواره‌های شیشه‌ایی ثابت (شیشه اسلایدینگ) یا موتورایز (پنجره های گیوتینی) مجهز کنید. که با استفاده از این جداره ها فضای شما کاملا هوابند میشود.

برند پارچه سقف متحرک پارچه ای :

غشاء تاشونده بکار رفته در سقف روف گاردن متحرک، محصول شرکت فراری فرانسه میباشد، که وزن هر متر مربع آن 700 گرم بر مترمربع و به رنگ کرم میباشد pvc block out-700 g/m2. طول عمر مفید این غشاء 30 سال و دارای 5 سال گارانتی میباشد.

نوع موتور سقف متحرک پارچه ای :

نیروی محرکه سقف متحرک پارچه ای بواسطه وجود یک عدد موتور 120 بکر آلمان تامین میشود. که این موتور دارای 5 سال گارانتی میباشد.

سازه آلومینیومی سقف متحرک پارچه ای :

آلیاژ آلومینیومهای بکار رفته در ساخت پروفیلها، از نوع 6063 میباشد. وزن هر مترطول پروفیل ریل 4/56 کیلوگرم و وزن تیغه های میانی نگهدارنده پارچه هر متر طول 1/7 کیلوگرم میباشد. پروفیل آبراه نیز تماماً آلومینیوم میباشد.

پوشش پروفیلهای سقف روف گاردن متحرک :

پوشش پروفیلهای آلومینیومی ریل و آبراه خاکستری میباشد و همچنین پوشش پروفیلهای زیر سطح پارچه کرم رنگ و از نوع رنگ پودری الکترواستاتیک میباشد.

سیستم نورپردازی سقف متحرک پارچه ای:

نوع حباب نوری مورد استفاده در نورپردازی سقف متحرک پارچه ای این پروژه از نوع حباب اکریلیک خطی میباشد.

پیشنهاد میشود برای مشاهده ویدئوهای اجرا شده محصولات سایه روشن به صفحه اینستاگرام ما بپیویندید

امتیاز دهید
02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم