خانه
En
02122367612
پنجره-گیوتین-ویلای-مسکونی-آل-ثانی

پنجره کنترلی ویلا مسکونی آل ثانی

5/5 - (1 امتیاز)

جدول مشخصات پنجره کنترلی ویلا مسکونی آل ثانی

سال اجرا  1397
ابعاد 2.5 متر ارتفاع *3.3 متر عرض
تعداد سیستم  3 عدد
مساحت 24.75 مترمربع
برند موتور
نوع شیشه شیشه دوجداره سکوریت سده
کارفرما آقای شیخ محمد آل ثانی

سقف برقی و پنجره کنترلی ویلا مسکونی اقای شیخ محمد آل ثانی در سال 1397 به منظور افزایش زیربنا و قابلیت استفاده از فضای باز طراحی و اجرا گردید.

برای پوشش دیواره های این اتاقک، تعداد سه عدد سیستم پنجره ی گیوتینی به ارتفاع 2.5 متر* عرض 3.3 متر به مساحت 24.75 مترمربع در این پروژه اجرا گردیده است.

پنجره کنترلی ویلا : شیشه های بکار رفته در این پروژه از نوع 6 میل دو جداره سکوریت شده میباشد.

در پنجره گیوتینی همانند دیگر انواع پنجره ها از یراق آلات ، پروفیل ها ، و شیشه استفاده شده که بیشترین بخش دیداری را شیشه ها تشکیل می دهند. پنجره گیوتینی به واسطه نوع طراحی آن فراتر از یک پنجره میباشد در واقع نوعی نمای شیشه‌ای محسوب میشود که در مکان‌های مختلف و با ابعاد متفاوتی قابل پیاده سازی است.

موقعیت پروژه: اجرای اتاقک موتورایز، سایبان برقی و پنچره کنترلی ویلا مسکونی آقای شیخ محمد آل ثانی در شهر دوحه

نیاز پروژه: با توجه به آب و هوای بسیار گرم و شرجی دوحه، برای مردم امکان استفاده از فضای باز در بیشتر فصول سال امکان پذیر نمیباشد. برای ایجاد حس نشیمن در فضای باز نیاز به اتاقکهای بسته ای دارند. وجود اتاقک شیشه ای کاملاً هوابند شده با جداره‌های شیشه‌ای برای بهره مندی از منظره ویلا نیاز اصلی این پروژه بود.این فضاها میبایست کاملا هوابند باشند تا در طول روز به واسطه دستگاه‌های سرمایشی هوای مطلوب نشیمن را فراهم آورند. برای تأمین حس نشیمن در فضای باز، میبایست جداره ها کاملا شفاف باشند.

موتور مورد استفاده در پنجره کنترلی ویلا : نیروی حرکتی مورد نیاز برای این شیشه های موتورایز از نوع موتور تیوبلار 120 نیوتن از برند سامفی فرانسه تامین شده. سامفی طراح ومخترع موتورهای توبولار می باشد و محصولات خود را به مدت 5 سال گارانتی میکند. شرکت سایه روشن هم به طبع از کمپانی های سازنده قطعات، محصولات خود را 5 سال گارانتی میکند.

پنجره-کنترلی-ویلای-مسکونی-آل-ثانی

پنجره-برقی-ویلای-مسکونی-آل-ثانی

پنجره-اتوماتیک-ویلای-مسکونی-آل-ثانی

برای مشاهده ویدئوهای پنجره های گیوتینی به کانال آپارات ما بپیوندید

ارسال نظر

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم