خانه
En
02122367612
شیشه-اسلایدینگ-ویلای-مسکونی-الحمادی

شیشه متحرک ویلا مسکونی الحمادی

5/5 - (1 امتیاز)

شیشه متحرک ویلا مسکونی عبدالله الحمادی در سال 2019 به منظور استفاده بهینه از فضای باز محوطه و حفاظت از مبلمان فضای بیرونی طراحی و اجرا گردید.

بمنظور پوشش دیواره‌های این اتاقک شیشه ای، تعداد 2 عدد پنجره اسلایدینگ که هر کدام از این پنجره‌ها دارای 4 پنل متحرک میباشد. شیشه بکار رفته به ارتفاع 2.5 متر*عرض 4.2 متر به مساحت 21 مترمربع در این پروژه اجرا گردیده است.

نوع شیشه متحرک ویلا : شیشه‌های بکار رفته در این پروژه از نوع دو جداره و هر جداره شیشه 6 میل سکوریت شده میباشد.یا یک لایه شیشه 8 میلی متری سکوریت شده میباشد.

موقعیت پروژه: اجرای اتاقک شیشه ای موتورایز، سقف متحرک و پنچره گیوتینی بهمراه شیشه متحرک ویلا مسکونی آقای عبدالله الحمادی در شهر دوحه

شیشه-بالکنی-ویلای-مسکونی-الحمادی

نیاز پروژه : بر خلاف کلان شهرهای امروزی که آپارتمان نشینی سبک اصلی از زندگی مردم میباشد در شهر دوحه به دلیل نوع ساختار شهری و کم بودن جمعیت و فراوانی زمین ساخت منازل ویلایی چند هزار متری جزئی از فرهنگ ساختمان سازی آنجا میباشد.

داشتن یک اتاقک شیشه ای موتورایز گزینه ای جذاب و منحصر بفرد برای آنها به شمار میرود. با توجه به نوع آب و هوای کشور قطر که گرم و مرطوب میباشد امکان بهره بردن از فضای باز در بیشتر فصول سال وجود ندارد.اتاقکهای شیشه ای موتورایز سایه روشن که عایق و کاملا آبند و هوابند میباشند بسیار مورد استقبال آنها قرار گرفته است.

شیشه-متحرک-ویلای-مسکونی-الحمادی

مزیتهای سیستم اسلایدینگ در این پروژه: مهمترین ویژگی شیشه اسلایدینگ امکان باز شوندگی حداکثری این سیستمها میباشد با باز و بست آسان و روان از سمت راست یا چپ و همچنین از قسمت میانی سیستم. نحوه استفاده از این نوع شیشه بصورت دستی بوده و با حرکت شیشه اول، بقیه ی تایلهای شیشه ای بصورت قطاری بدنبال یکدیگر حرکت میکنند. پاخور زمینی بسیار کم، این سیستم را مناسب استفاده در محل عبور، فضاهای داخلی و یا پارتیشن کرده است.

برای هر چه بیشتر عایق سازی شیشه های اسلایدینگ در تمام درزها از نوارهای مویی خاصی استفاده شده است. در سیستم قفل دربهای اسلایدینگ سایه روشن از یراق آلات شرکت روتو آلمان استفاده میشود.

شیشه-ریلی-ویلای-مسکونی-الحمادی

برای مشاهده پروژه های شیشه اسلایدینگ شرکت سایه روشن به کانال آپارات ما بپیوندید

ارسال نظر

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم