خانه
En
02122367612
سقف متحرک تراس اداری (4)

سقف متحرک پارچه‌ای تراس واحد اداری الهیه

5/5 - (1 امتیاز)

سقف متحرک پارچه‌ای تراس واحد اداری الهیه با ساختار سازه ای شانا

موقعیت : تهران

سال ساخت: 1401

ابعاد و مساحت: یک عدد سیستم سقف متحرک پارچه ای با ابعاد 7 متر (طول ریل) و 7.60 متر(عرض دهانه ) به مساحت 54 متر مربع

کارفرما : جناب آقای مهندس مجتهدی

مشاور: شرکت سایه روشن

برند پوشانه سقف: غشاء PVC مهلر آلمان

نوع حباب نوری : خطی

موقعیت پروژه:

الهیه، محله ای در شمال تهران با ویژگی های فراوان از جمله موقعیت جغرافیایی بسیار عالی ،آب و هوای مطلوب ، درختان فراوان و قدیمی و ارتفاع بالا نسبت به سایر مناطق تهران ، از بهترین مناطق شمالی تهران میباشد.

شما میتوانید انوع سقف متحرک را در محصولات ما مشاهده بفرمائید

نیاز پروژه:

واحد اداری ساختمان الهیه در نبش جنوب غربی چهارراه الهیه واقع شده است که تراس آن ویو منحصر بفردی به جنوب شهر دارد. مالک این واحد اداری برای استفاده از تراس و این ویو بی نظیر نیاز به ایجاد فضایی هوابند داشت. از این رو تصمیم به اجرای سقف متحرک پارچه‌ای تراس گرفته شد. باتوجه به ارتفاع موجود این دیواره، در صورت شیبدار اجرا کردن سقف ویو رو به رو تا حد زیادی گرفته میشد. به این جهت تصمیم بر اجرای سقف در حالت بدون شیب گرفته شد. همه این عوامل باعث شد ما ساختار سازه ای شانا را انتخاب کنیم.

ساختار سازه ای سقف متحرک برقی تراس :

سقف متحرک پارچه‌ای تراس امکان هیچگونه اتصال سازه ای به سازه ساختمان چه در ناحیه کف و چه در ناحیه  نما وجود نداشت. فلاور باکسهایی طراحی شد که این فلاور باکسها علاوه بر زیباسازی محیط نقش ایجاد وزنه و استحکام پای ستون ها را ایفا میکرد. به اینصورت که در بدنه فلاور باکس سازه فولادی طراحی و ساخته شد که نقش کاملی در ایستایی و پایداری سازه را دارد. فلاور باکسها نهایتا با سنگ های تراورتن کرم رنگ پوشیده و دکور شدند.

برای جمع آوری و هدایت آب باران در سیستمهای فلت شانا، در دو طرف سیستم ،زیر ریل ها دو عدد آبراه نصب شده که به رنگ خاکستری تیره می باشد.

برند پارچه سقف متحرک:

غشاء تاشونده بکار رفته در سقف متحرک پارچه‌ای تراس، محصول شرکت مهلر آلمان می باشد، که وزن هر متر مربع آن 800 گرم بر مترمربع و به رنگ کرم میباشد. طول عمر مفید این غشاء 20 سال و دارای 5 سال گارانتی میباشد.

نوع موتور سقف متحرک :

نیروی محرکه سقف متحرک تراس بواسطه وجود یک عدد موتور 120 نیوتن بارازانته ایتالیا تامین میشود که این موتور دارای 5 سال گارانتی می باشد.

سازه آلومینیومی سقف متحرک :

آلیاژ آلومینیومهای بکار رفته در ساخت پروفیلها، از نوع 6063 میباشد. وزن هر مترطول پروفیل ریل 56/4کیلوگرم و وزن تیغه های میانی نگهدارنده پارچه هر متر طول 7/1گرم میباشد. پروفیل آبراه نیز تماماً آلومینیوم میباشد.

پوشش پروفیلهای سقف متحرک :

پوشش پروفیلهای آلومینیومی ریل و آبراه سفید خاکستری می باشد وهمچنین پوشش پروفیلهای زیر سطح پارچه کرم رنگ و از نوع رنگ پودری الکترواستاتیک می باشد.

سیستم نورپردازی سقف متحرک:

نوع حباب نوری مورد استفاده در نورپردازی سقف متحرک این پروژه از نوع حباب اکریلیک خطی میباشد.

شما میتوانید انوع سقف متحرک را در محصولات ما مشاهده بفرمائید

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم