خانه
En
02122367612
سقف-برقی-رستوران-شاندیز-ماهان-رویال

سقف متحرک رستوران شاندیز ماهان رویال

5/5 - (1 امتیاز)

سقف متحرک رستوران شاندیز ماهان رویال با ساختار سازه ای روف لول

اطلاعات پروژه

نام پروژه : رستوران شاندیز ماهان

موقعیت: تهران، پاسداران

سال ساخت : 1397

ابعاد و مساحت : طول ریل 4 متر و عرض دهانه 6 به مساحت 96 متر مربع

کارفرما :جناب آقای اکبری

جنس سقف: غشاءpvc  شرکت مهلر آلمان

نیاز پروژه: شعبه مرکزی رستوران ماهان شاندیز در منطقه ییلاقی شاندیز مشهد واقع شده است. منطقه ییلاقی شاندیز مملو از رستوران هایی با صفا با محوطه های پذیرایی باغی شکل است. جناب آقای اکبری تمایل داشتند تا فضای نورگیر موجود در شعبه تهران حال و هوای باز به رستوران اهدا کند. تا رستوران حال و هوایی از فضای شاندیز مشهد داشته باشند. فضای نشیمن میهمانان به گونه ای باشد که از آفتاب و برف و باران در امان باشند. و در عین حال در فصول هوای مطبوع، از حس و حال صرف کباب شاندیز در هوای باز لذت ببرند. این عوامل باعث شد ما برای این پروژه مدل رووف لول از انواع ساختارهای سازه ای سایه روشن را انتخاب کنیم.

سقف-متحرک-رستوران-شاندیز-ماهان-رویال

سازه سقف متحرک رستوران:

چهار طرف فضای باز استحکام لازم جهت تامین تکیه گاه سقف متحرک را دارا بود. از اینرو از یک جهت باکس موتور و آپاراتوس های ابتدایی کار شد و سمت دیگر ریل روی جداره مقابل قرار گرفت. دراین پروژه باتوجه به موجود بودن دیوار در چهار جهت سقف، نیازی به کارگزاری تکیه گاه نبود. با استفاده تیر موجود در نما، سقف را از سمت موتور به تیر متصل کردیم. و سر دیگر ریل ها به همراه آبراه بر روی لبه دیوار نورگیر قرارگرفت. باتوجه به نبود سازه نگهدارنده و کشیدگی فضا، رنگ مقاطع فریم سقف و آبراه هم به رنگ پارچه درآمد تا مقاطع آلومینیومی و پارچه یکدست دیده شوند و در تعارض با سایر متریال مصرفی قرار نگیرند..

سقف متحرک رستوران :

سطح سقف متحرک رستوران با استفاده از پارچه رنگ روشن از برند مهلر آلمان تولید شده است. تیغه های میانی همرنگ پارچه انتخاب شده. البته انتخواب رنگ تیغه های میانی به عهده کارفرماست. بسته به سلیقه و طراحی دکوراسیون داخلی، میتوان از تیغه همرنگ با پارچه و یا رنگ مغایر استفاده کرد. انتخاب تیغه های میانی با رنگ تیره و پارچه روشن مناسب پلانهای مربع است. زیرا باعث تقویت عناصر خطی فضا و در نتیجه کشیده دیده شدن فضا میگردد.

موتور سقف متحرک رستوران ماهان:

نیروی حرکتی سقف متحرک رستوران ماهان توسط موتور توبلار 120 نیوتن از برند سامفی فرانسه تامین شده. چنین برندهای معتبری محصولات خود را به مدت 5 سال گارانتی میکنند. شرکت سایه روشن هم به طبع از کمپانی های سازنده قطعات، محصولات خود را 5 سال گارانتی میکند.

سایبان-متحرک-رستوران-شاندیز-ماهان-رویال

سیستم هدایت آب سقف متحرک رستوران:

هدایت آب باران و برف سقف متحرک رستوران بواسطه شیب لحاظ شده در سطح سقف هدایت میشوند. در کمترین نقطه ارتفاعی شیب سقف، آبراه کار گذاشته شده. آب به آب راه ریخته و به مسیر مورد نظر هدایت می گردد. که این مسیر میتواند مسیر آبرو کف و یا داکت و … باشد.

 

 

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم