خانه
En
02122367612
سقف-برقی-رستوران-ماهان-شاندیز

سایبان اتوماتیک رستوران ماهان شاندیز

5/5 - (1 امتیاز)

سایبان اتوماتیک رستوران ماهان شاندیز با ساختار سازه ای مهسایه

موقعیت: تهران، شریعتی، بالاتر از میرداماد، نبش کوچه زیبا

سال ساخت : 1395

ابعاد و مساحت :مساحت 40 متر مربع سقف متحرک، در دو دهانه با ابعاد طول ریل4 متر و عرض دهانه 5  متر

کارفرما : جناب آقای اکبری

شرکت مشاور: آقای مهندس نعیمی

جنس سقف : غشاءpvc  شرکت مهلر آلمان

نیاز پروژه: شعبه مرکزی رستوران ماهان شاندیز در منطقه ییلاقی شاندیز مشهد واقع شده است. منطقه ییلاقی شاندیز مملو از رستورانهایی با صفا با محوطه‌های پذیرایی باغی شکل است. جناب آقای اکبری تمایل داشتند تا تراس موجود در شعبه تهران رستوران حال و هوایی از شاندیز مشهد داشته باشند. فضای نشیمن میهمانان به گونه‌ای باشد که از آفتاب و برف و باران در امان باشند و در عین حال حس و حال صرف کباب شاندیز در هوای باز لذت ببرند. از این رو بر آن شدیم تا برای این فضا از سایبان اتوماتیک رستوران مدل سایانه از انواع ساختارهای سازه‌ای سایه روشن را بر پا کنیم.

سایبان اتوماتیک رستوران ماهان شاندیز

سازه سایبان اتوماتیک رستوارن:

دیواره‌های نمای اصلی ساختمان از شرایط مساعد نصب سقف متحرک برخوردار بودند. از این رو ما سازه سایبان اتوماتیک رستوران را به صورت طره‌ای به سازه اصلی ساختمان متصل کردیم. این بی ستون اجرا شدن دو دهنه با فاصله کم از یکدیگر، خیلی به گسترده دیده شدن فضا کمک کرد.

برای هماهنگی بیشتر با اجزاء وضع موجود ریلها، پلیتهای نگهدارنده و آبراه با رنگ مشکی انتخاب شدند. استفاده از آپاراتوس جلویی با طرح قوسی و آبراه قوسی بهترین انتخاب برای یک رستوران کلاسیک بود.

موتور سایبان اتوماتیک رستوارن:

نیروی حرکتی این سیستم توسط موتور توبلار 120 نیوتن از برند سامفی فرانسه تامین شده است. چنین برندهای معتبری محصولات خود را به مدت 5 سال گارانتی میکنند. شرکت سایه روشن هم به طبع از کمپانیهای سازنده قطعات، محصولات خود را 5 سال گارانتی میکند.

سایبان اتوماتیک رستوارن:

سطح سایبان اتوماتیک رستوارن با استفاده از پارچه رنگ روشن از برند مهلر آلمان تولید شده است. تیغه‌های میانی همرنگ پارچه انتخاب شده. البته انتخاب رنگ تیغه‌های میانی به عهده کارفرماست. بسته به سلیقه و طراحی دکوراسیون داخلی، میتوان از تیغه همرنگ با پارچه و یا رنگ مغایر استفاده کرد. انتخاب تیغه‌های میانی با رنگ تیره و پارچه روشن مناسب شرایطیست که نیاز به القای حس کشیدگی در فضا داریم.

نورپردازی سایبان اتوماتیک رستوارن:

همینطور که در تصویر مشاهده میکنید، حباب نور در نظر گرفته شده برای سقف متحرک رستوران ماهان شاندیز از نوع کریستالی میباشد. استفاده از نور پردازی علاوه بر اینکه روح جدیدی به این فضا داده است امکان استفاده مفید و دلچسب از فضا در ساعات مختلف روز را ممکن کرده است. ما چهار مدل حباب نوری متناسب با سلیقه‌های متفاوت موجود داریم . امکان سفارش این نورها در حالت مجهز شده به دیمر هم میباشد.

سیستم هدایت آب: در این پروژه آب باران و برف بواسطه شیب لحاظ شده در سطح سقف هدایت میشوند. در کمترین نقطه ارتفاعی شیب سقف، آبراه کار گذاشته شده. آب راه یا guterway  لحاظ شده در این سقف مدل قوسی است. بواسطه قوس موجود در مقطع برای آبراه‌های معلق مانند این مورد بسیار مناسب و زیباست.

برای مشاهده ویدئوهای سقف متحرک به کانال آپارات سایه روشن بپیوندید

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم