خانه
En
02122367612
سقف متحرک استخر برج مسکونی

سایبان متحرک برقی استخر مسکونی کوهیار

5/5 - (2 امتیاز)

سایبان متحرک برقی استخر مسکونی کوهیار با ساختار سازه ای سایانه

موقعیت : تهران، خیابان کوهیار

سال ساخت: 1395

ابعاد و مساحت: طول ریل  متر و عرض دهان به مساحت 104 متر مربع

کارفرما : آقای مهندس علیرضا مومنی

شرکت مشاور: سایه روشن

جنس سقف: غشاء pvc  شرکت مهلر آلمان

 

نیاز پروژه: کارفرما در نظر داشت تا فصول بیشتری در طول سال امکان استفاده از استخر واقع شده در روی بام را فراهم نماید، لذا با اجراء سقف متحرک پارچه ای و بدنه های شیشه ای یک فضای کاملا هوابند را بر روی استخر ایجاد کرد که علاوه بر امکان استفاده در روزهای سرد پاییز، حفاظت و تمیزی آب استخر از آلاینده های محیطی (از جمله گرد و غبار موجود در هوا و آفتاب که عامل سبز شدن آب استخر است) نیز صورت پذیرفت .

سایبان برقی استخر برج مسکونی

 

ساختار سازه سقف برقی استخر:

ساختار سازه ای سقف متحرک استخر از نوع سایانه میباشد. در سقف برقی سایانه، سقف بوسیله اتصال به سازه ساختمان و ستونهای تعبیه شده در قسمت جلو سیستم پایدار میشود. ستونهای قرار گرفته در قسمت جلوی سازه علاوه بر کمک به پایداری سیستم نقش آبراه را نیز ایفا میکنند. آب باران از آبراه به لوله‌های داخل ستونها میریزد. در نهایت از آبچکانهای قرار گرفته در فریم کلی به کف بام هدایت میشود. مدل سایانه به گونه ای طراحی شده که پس از نصب سازه، شما میتوانید هر سه بدنه آن را به دیواره‌های شیشه‌ایی ثابت یا بازشونده مجهز کنید.

سقف برقی استخر برج مسکونی

 

موتور سایبان متحرک برقی استخر:

نیروی حرکتی سقف برقی توسط موتور توبلار 120 نیوتن از برند سامفی فرانسه تامین شده است. این برند معتبر محصولات خود را به مدت 5 سال گارانتی میکند. شرکت سایه روشن هم به طبع از کمپانیهای سازنده قطعات، محصولات خود را 5 سال گارانتی میکند. موتورهای توبلار با برندهای بارزانته ایتالیا، بکر آلمان و انحصاری سایه روشن هم قابل سفارش است.

درچنین پروژه هایی که چند دهانه سقف متحرک در یک فضا موجود است، امکان سفارش یک ریموت با چند کانال میباشد. تا با استفاده از یک ریموت هر دو سقف را کنترل کنید.

پیشنهاد میشود برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انواع ریموت قابل سفارش به بخش ریموت در سایت مراجعه کنید.

البته سقف جمع شونده هم مانند سایر اجزاء موتورایز ساختمانی قابلیت هدایت بوسیله سیستمهای BMS را دارند.

سقف متحرک برقی استخر

 

غشاء بکار رفته در سایبان متحرک برقی استخر:

غشاء PVC سقف متحرک این پروژه نیز از نوع PVC با روکش‌های محافظ وارنیش و الیاف آن از جنس پلی استر می‌باشد. محصول ﺷﺮﮐﺖ ﻣﻬﻠﺮ آلمان و ﺑﻪ رﻧﮓ کرم دارای 5 سال گارانتی و طول عمر مفید 20 سال میباشد.

شما میتوانید انوع سقف متحرک را در محصولات ما مشاهده بفرمائید

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم