خانه
En
02122367612
پرگولا برقی

سایبان متحرک برقی حیاط مسکونی – شهریار

5/5 - (1 امتیاز)

سایبان متحرک برقی حیاط مسکونی با ساختار سازه ای آتین

موقعیت : شهریار

سال ساخت: 1400

ابعاد و مساحت: یک عدد سقف متحرک پارچه ای با ابعاد 2/4 متر (طول ریل) و 7متر(عرض دهانه ) به مساحت 30 متر مربع

کارفرما : جناب آقای مجید زواره

شرکت مشاور : سایه روشن

برند پوشانه سقف : غشاء پی وی سی مهلر آلمان

 

موقعیت پروژه:

پروژه سایبان متحرک برقی حیاط مسکونی در منطقه شهریار واقع شده است. این شهر به دلیل وجود درختان و فضای سبز بسیار به عنوان نگینی سبز در غرب تهران شناخته می شود و در واقع ریه استان تهران نامیده می‌شود. به دلیل هوای پاک  و طبیعت زیبا و دسترسی راحت به تهران،نوسازی ،ویلاسازی و شهرک سازی در این شهرستان رونق بسیاری گرفته است.

نیاز پروژه:

بهره گیری از سقف متحرک پارچه ای حیاط ،ایده ای فوق العاده برای خلق یک فضای نشیمن عالی در منازل ویلایی می باشد.نیاز کارفرما مبنی بر پوشش فضای باز جلوی حیاط و ایجاد پیوند بین این فضا و فضای داخل منزل به منظور ایجاد یک فضای نشیمن عالی جهت بهره بردن از هوای تازه حیاط در ساعات مختلف روز مهمترین عامل ایجاد این سایبان متحرک بود.

شما میتوانید با مراجعه به صفحه سقف متحرک حیاط انواع پروژه های اجرایی با کاربری پوشش حیاط را مشاهده بفرمائید

ساختار سازه ای :

ساختار سازه ای این سقف متحرک از نوع آتین میباشد. در این ساختار سازه ای، سقف متحرک به صورت فلت (بدون شیب) اجرا شده است و در این مدل سقف متحرک از زیر یک ساختار U شکل به صورت آویزان نصب میشود و هدایت آب باران در این مدل به صورت ریزشی از دو طرف میباشد.

متریال بکار رفته در  سقف متحرک

نوع پوشانه سقف:

نوع پارچه بکارگیری شده برای سایبان متحرک برقی حیاط مسکونی شهریار، محصول شرکت مهلر آلمان، که وزن هر متر مربع آن 800 گرم بر مترمربع و به رنگ کرم میباشد. طول عمر مفید این غشاء 20 سال و دارای 5 سال گارانتی میباشد.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی پارچه بکار رفته در این پروژه به بخش مشخصات فنی و صفحه غشاء تاشونده سقف متحرک مراجعه فرمائید

نوع موتور :

نیروی محرکه سایبان متحرک برقی بواسطه وجود یک عدد موتور 120 نیوتن بارازانته ایتالیا تامین میشود.

سازه فلزی سقف متحرک برقی حیاط

آلیاژ آلومینیومهای بکار رفته در ساخت پروفیلها، از نوع 6063 میباشد. وزن هر مترطول پروفیل ریل 56/4 کیلوگرم و وزن تیغه های میانی نگهدارنده پارچه هر متر طول 1 کیلوگرم میباشد. پروفیل آبراه نیز تماماً آلومینیوم میباشد.

پوشش پروفیلهای آلومینیومی از نوع پودری الکترواستاتیک وبه رنگ مشکی مات میباشد.

سیستم نورپردازی:

نوع حباب نوری به کار رفته در سایبان متحرک برقی حیاط از نوع خطی می باشد. به منظور عدم برش و پیشگیری از آسیبهای سازه ایی برای جایگذاری نورها، بر روی سطح پروفیل زائده ای خاصی طراحی و مهندسی گردیده است.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم