خانه
En
02122367612
پینترست سایه روشن

محصولات سایه روشن را در پینترست دنبال کنید

4/5 - (1 امتیاز)

گروه فنی و مهندسی سایه روشن با هدف الهام بخشی به معماران و مهندسین محترمی که به دنبال ایده‌های جدید و به روز در صنعت ساختمان میباشند و همچنین نمایش کیفیت محصولات تولیدی سایه روشن و مهیا کردن بستری برای صادرات محصولاتش به دیگر کشورها اقدام به راه اندازی صفحه محصولات خود در بستر پینترست نموده است.

پینترست همواره مکانی بوده برای آنها که به جزئیات اهمیت می‌دهند، از کوچکترین جزئیات صنعتی از قبیل دستگیره و لولا گرفته تا ساخت ابر فریمهای چوبی و فلزی سنگین یا از انتخاب شیارها و نوارهای رنگی ریز گرفته تا صفحات و بدنه های بزرگ دیوارها که با رنگ خاص شان ویژگیهای منحصر بفردی به فضا عطا نمودند.

پینترست مکانی هست برای مهندسین برتر و خاصی که همواره بدنبال دیتیلها و جزئیات هستند. آنها میدانند که همین جزئیات هستند که کار زیبا و موفق را شکل می‌دهند. همواره جزئیات برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

کلیات را همه می‌توانند انجام دهند اما نتیجه یک پروژه با کیفیت و موفق فقط با جزئیات هست که متمایز می‌شود . شعار مجموعه تولیدی سایه روشن این است که جزئیات برای ما همه چیز است. ما همواره به جزئیات دقت داشته و داریم . ما میدانیم که حتی بزرگ‌ترین برجها و ابر ساختمانها فقط و فقط با رعایت و دقت به جزئیاتشان هست که می‌توانند موفق باشند

به عنوان مثال سایه روشن حتی برای تامین پیچهای اکسپوز بدنه سازه های خود بعد از طراحی خاص و زیبا که برند سایه نیز بر روی آنها حک شده، سفارش تولید آن را به شرکت HK که تامین کننده پیچهای ماشین آلات زیمنس نیز می‌باشد واگذار نمود و هم اکنون این پیچها که از کیفیت متریال خاصی برخوردار هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد . پیچهای از جنس استنلس استیل و یا استیل دارای روکش دایکرومات میباشد.

پینترست

پینترست جزو شبکه های اجتماعی محبوب در جهان است که بیش از 454 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. پینترست ذاتاً شبکه‌ای تصویر محور است، یعنی شما میتوانید در اکانت پینترستی خودتان، محتوای تصویری دلخواه را به اشتراک بگذارید. اما با وجود قدرت و امکانات فوق‌العاده خود، هنوز در کشور ما به اندازه اینستاگرام مورد توجه قرار نگرفته است.

برای کسب و کارهایی که در دنیای اینترنت به دنبال افزایش فروش، جذب مشتری بیشتر و توسعه برند خود هستند، پینترست یک بستر عالی میباشد. پینترست از ترکیب دو کلمه انگلیسی Pin به معنی پونز و Interest به معنی علاقه‌ مندی شکل گرفته است. دلیل اصلی این نامگذاری این است که فرم کلی پینترست شبیه به مجموعه‌ ای از تخته‌ها (برد) با موضوعات گوناگون است که تصاویر، مطالب و لینک‌ های فراوانی روی این بورد ها چسبانده(پین) شده‌اند.

از طریق سایت pinterest.com یا اپلیکیشن موبایلی آن میتوانید به امکانات رایگان پینترست دسترسی داشته باشید.

ویژگی اصلی این شبکه اجتماعی این است که در هنگام جستجو، به جای فهرستی از جمله‌ها و لینک‌های پشت سر هم (شبیه به صفحه نتایج موتورهای جستجو)، مجموعه‌ای از تصاویر که مرتب و جذاب کنار هم چیده شده‌اند را جلوی خود خواهید دید که هر یک شما را به یک مطلب یا اینفوگرافیک مرتبط با آن موضوع هدایت می‌کنند.

درست همانند سایر شبکه های اجتماعی، در اینجا نیز امکان ارتباط با دیگر کاربران، دنبال کردن و استفاده از محتوای آنها وجود دارد.

سایه روشن به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده سقف متحرک و سیستم های موتورایز در ایران از قبیل سقف برقی ،پنجره گیوتینی، شاتر پنجره ، پرده کابلی ، شیشه اسلایدینگ و سازه های پارچه ای کششی افتخار دارد تولیدات خود را با بالاترین سطح کیفی در بازار صنعت ساختمان ایران عرضه نماید. ما در این مجموعه در حال توسعه و بروز رسانی محصولات خود با هدف افزایش رضایت مندی مشتری میباشیم.

امروزه صنعت و اقتصاد کشور ما نیازمند صادرات به دیگر کشورها میباشد، یکی از بزرگترین افتخارات ما تولید محصول ایرانی با کیفیت وصادرات این محصول به کشورهای حوزه خلیج فارس بخصوص کشور قطر می باشد. محصولی که در رقابت با محصولات کشورهای اروپایی ، اسپانیای،ایتالیایی و حتی آلمانی توانسته موفق عمل کند.

برای شروع می‌توانید صفحه سایه روشن را در پینترست مشاهده و دنبال کنید. تصاویر ما در پینترست گویای کیفیت محصولات سایه روشن میباشد.

 

ارسال نظر

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم