خانه
En
02122367612
پنجره-گیوتین-هتل-واتر-فرانت

پنجره گیوتینی پاناروما هتل واتر فرانت قطر

5/5 - (1 امتیاز)

جدول مشخصات پنجره گیوتینی پاناروما هتل واترفرانت قطر

سال اجرا 2021
ابعاد ارتفاع 2.50 متر* عرض2.80 متر
تعداد سیستم 11 عدد
مساحت 77 مترمربع
برند موتور بکر آلمان
نوع شیشه دو جداره سکوریت شده
کارفرما خانم مهدیه احمد

موقعیت پروژه پنجره گیوتینی پاناروما :

پروژه کافه رستوران باب البحر، واقع در هتل واترفرانت ( https://waterfronthotelqatar.com/) در منطقه لوسیل قطر توسط گروه فنی و مهندسی سایه روشن طراحی و اجرا شده گردیده است. منطقه تجاری واترفرانت که با نام (سیف لویس) نیز شناخته میشود، یکی از شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر بود. وجه تسمیه شهر لوسیل به نام گلی کمیاب در کشور قطر می باشد. پیش از اینکه قطر میزبان جام جهانی شود، این منطقه عمدتاً بیابان بود. فرصت میزبانی جام جهانی و ساختن یکی از بهترین ورزشگاه‌های خاورمیانه باعث شد که حکومت قطر، نگاه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشد.

به همین سبب جواهر ورزشگاه‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در شهر لوسیل ساخته شد. ورزشگاه لوسیل، بزرگترین ورزشگاه قطر و یکی از بزرگترین ورزشگاه‌های خاورمیانه است. علاوه بر ورزشگاه لوسیل، وندوم مال یا پلاس وندوم شناخته شده‌ترین مرکز خرید این شهر است که یک میلیون مترمربع مساحت داشته که معماری بسیار خاص و زیبایی دارد. این مرکز خرید دارای یک تالار گنبددار بسیار زیبا است که طراحی آن از مرکز خرید قصر بزرگ در پاریس فرانسه الهام گرفته شده است.

نیاز پروژه:

همجواری هتل واترفرانت با دریا سبب شد که کارفرما در پی احداث یک رستوران با سقف متحرک پارچه ای و پنجره گیوتینی پاناروما در بالکن شرقی هتل که مشرف به دریا بود باشد. در فصول پاییز و زمستان، قطر یکی از بهترین فصول خود را پشت سر می‌گذارد و دمای متعادل و هوای دلپذیری دارد. با وجود سقف متحرک پارچه ای و پنجره گیوتینی امکان بهره مندی از هوای آزاد با فشردن یک دکمه هر لحظه امکانپذیر میباشد.

وجه تمایز این پروژه با سایر پروژه های اجرا شده پنجره گیوتینی در این می باشد که پانلهایی پایینی این پنجره ها حالت لولایی دارند ،با توجه به موقعیت این پنجره ها که در ارتفاع بالا نصب شده اند و امکان نظافت از بیرون درارتفاع بالا دشوار میباشد، گروه فنی مهندسی سایه روشن با اجرا پانلهای لولایی در قسمت پایینی گیوتین ها توانستند بر این مسئله فائق آیند.

متریال بکار رفته در پنجره های گیوتینی :

موتور :

نیروی محرکه 11 عدد پنجره گیوتینی پاناروما رستوران باب البحر بواسطه وجود 11 عدد موتور120 نیوتن بکر آلمان تامین میشود. این موتورها دارای 5 سال گارانتی می باشد.

سازه فلزی :

سازه این پنجره ها از جنس تمام آلومینیوم میباشد و آلیاژ آلومینیومهای بکار رفته در ساخت پروفیلها، از نوع 6063 میباشد.

پوشش پروفیلهای سازه :

پوشش پروفیلهای آلومینیومی فریم پنجره گیوتینی رستوران باب البحرقهوه ای متناسب با نمای خارجی هتل و به رنگ قهوه ای و از نوع پودری الکترواستاتیک میباشد.

نوع شیشه بکاررفته در پنجره گیوتینی پاناروما:

شیشه های بکار رفته از نوع دوجداره سکوریت شده میباشد و هر جداره شش میل میباشد. برای عایقتر شدن فضا، میتوانید با بکارگیری شیشه‌های دوجداره و استفاده از ریل‌های جانبی خاصی که مجهز به نوارهای خاص عایق هستند، فضای عایق‌تری داشته باشید.

پیشنهاد میشود برای آشنایی بیشتر با انواع سقفهای متحرک صفحه سقف متحرک را مطالعه بفرمائید

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم