خانه
En
02122367612
پنجره برقی رستوران پارسه

پنجره برقی گیوتینی رستوران ایرانی پارسه دوحه

5/5 - (2 امتیاز)

جدول مشخصات پنجره برقی گیوتینی رستوران ایرانی پارسه دوحه

سال اجرا 2022
ابعاد ارتفاع 4 متر* عرض 4 متر
تعداد سیستم 6 عدد
مساحت 96 مترمربع
برند موتور بکر آلمان
نوع شیشه تک جداره سکوریت شده
کارفرما MR .HASSANESCO

موقعیت پروژه:

پروژه رستوران ایرانی پارسه واقع در منطقه توریستی کاتارا در قطر توسط گروه فنی و مهندسی سایه روشن طراحی و اجرا گردیده است.

دهکده فرهنگی کاتارا که از یک سو با یک ساحل وسیع و از سوی دیگر با تپه های دو قلوی کاتارا هم مرز است، مقصدی در دوحه برای هنر، فرهنگ و غذا است. منطقه کاتارا مهد رستورانهای متفاوت می باشد و رستوران ایرانی پارسه در میان این رستورانها نیز محبوب میباشد. در کاتارا شما انتخاب‌های متنوعی از غذاهای خاورمیانه‌ای و آسیایی را دارید.

نیاز پروژه:

با توجه به همجواری رستوران ایرانی پارسه با دریا در منطقه ساحلی کاتارا، جهت بهره مندی از ویوی دریا نیازمند پنجره هایی با ابعاد بزرگ با شیشه های بزرگ و با دید بسیار وسیع و در واقع دید پانوراما بود. اجرای 6 عدد پنجره برقی گیوتینی رستوران پارسه با ابعاد 4 متر ارتفاع در 4 متر عرض و همچنین اجرای پوشش دکوراتیو داخلی زیر سقف ثابت با پارچه فراری فرانسه توسط تیم فنی و مهندسی سایه روشن این نیاز را به بهترین شکل مرتفع ساخت.

متریال بکار رفته در پنجره های گیوتینی :

نوع موتور :

نیروی حرکتی این سیستم‌ها توسط 6 عدد موتور توبلار 120 نیوتن از برند بکر آلمان تامین شده است. این موتورها به مدت 5 سال گارانتی شده است

سازه فلزی :

سازه پنجره گیوتینی از جنس تمام آلومینیوم میباشد و آلیاژ آلومینیومهای بکار رفته در ساخت پروفیلها، از نوع 6063 میباشد.

پوشش پروفیلهای سازه :

پوشش پروفیلهای آلومینیومی فریم پنجره برقی گیوتینی رستوران ایرانی پارسه متناسب با نمای خارجی به رنگ قهوه ای و از نوع پودری الکترواستاتیک میباشد.

نوع شیشه بکاررفته در پنجره های گیوتینی:

شیشه های بکار رفته از نوع تک جداره سکوریت شده میباشد و هر جداره8 میل میباشد. برای عایقتر شدن فضا، میتوانید با بکارگیری شیشه‌های دوجداره و استفاده از ریل‌های جانبی خاصی که مجهز به نوارهای خاص عایق هستند، فضای عایق‌تری داشته باشید.

پیشنهاد میشود برای مشاهده ویدئو های اجرا شده محصولات سایه روشن به کانال آپارات ما بپیوندید

 

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم