خانه
En
02122367612
سیستمهای-متحرک-پنجره

سیستمهای متحرک پنجره

5/5 - (3 امتیاز)

غالباً مردم میخواهند یک اتاق خواب آرام به خصوص نزدیک خیابان خانه داشته باشند. استفاده از سیستمهای متحرک پنجره که در خارج از پنجره شیشه­ای نصب میشود میتواند عایق صوتی پنجره را تا حد زیادی بهبود بخشد که هرچه فاصله بین شاتر پنجره تا پنجره شیشه ای بیشتر باشد اثر کاهش سر و صدا نیز بهتر میشود.

شاتر پنجره بسته میتواند بخش بزرگی از سر و صدا را کاهش دهد. اگر با پنجره های شیشه ای عایق حرارتی ترکیب شود ، میتواند تقریباً به طور کامل عایق صوتی باشد.

برخلاف آنچه مردم در زمستان میخواهند که خانه­های خود را با نور آفتاب از طریق پنجره های شیشه ­ای گرم کنند. آفتاب گرم در تابستان آخرین چیزی است که آنها میخواهند. در این زمان فقط بخش کوچکی از نور توسط شیشه های پنجره ها منعکس میشود. بیشتر آنها از طریق پنجره به داخل اتاق نفوذ میکنند. بنابراین ، افراد از وسایلی که باعث جلوگیری تابش آفتاب به درون فضا میشود استفاده میکنند .

اگرچه انواع مختلفی از روشهای محافظت در برابر تابش آفتاب وجود دارد. اما شاتر پنجره که در خارج از پنجره های شیشه ای نصب شده اند راه حل این مشکل است. شما انتخابهای متنوعی از میزان دید و کنترل مقدار نور ورودی خواهید داشت .

هنگامی که شاتر پنجره کاملا بسته باشند میتوانند مانع از آسیب دیدن پنجره در اثر اصابت جسم خارجی شود. همچنین از لحاظ امنیتی استفاده از شاتر پنجره ، تا حدودی از حمله سارقان جلوگیری میکند. میتوان با استفاده از دستگاه­های کنترل از راه دور برای یکپارچه سازی شاتر پنجره  استفاده کرد. که خانه ای هوشمند و زیبا داشته باشیم.

شاتر متشکل از تیغه­ های آلومینیومی دو سانتیمتری با یک زبانه ۷ میلمتری که داخل فاق ۸ میلیمتری تیغه بعدی میرود. ترکیب یک کارکرد ساده و طراحی ظریف محصولی بسیار مناسب و جالب برای بیرون پنجره ایجاد کرده است. عملکرد به این شکل است که وقتی که پایین ترین تیغه آلومینیوم به سطح پایین پنجره میرسد. میتوانید موتور را استپ داده و خطوط افقی ۴ میلیمتری باز با فواصل دو سانتیمتر از یکدیگر را داشته باشید . از اینجا به بعد در صورت ادامه حرکت موتور از قسمت پایین پنجره، زبانه تیغه ها به داخل یکدیگر رفته و میزان دید و عبور نور به صفر میرسد . میتوانید انتخاب کنید تا چه ارتفاعی تیغهها درون هم بروند و پنجره شما تا چه ارتفاعی تیره شود.

 

 

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم