خانه
En
02122367612
غشاء پی وی سی سقف برقی

فواید استفاده از غشاء PVC در سقف متحرک

5/5 - (2 امتیاز)

در این مقاله در خصوص فواید استفاده از غشاء PVC در سقف متحرک که امتیاز‌های بسیاری را به همراه دارد میپردازیم

از مهمترین فواید استفاده از غشاء PVC در سقف متحرک سایه روشن میتوان به موارد ذیل اشاره نمود

  • استحکام و دوام
  • مقاومت بی‌نظیر آن در برابر رطوبت
  • مقاومت در برابر وزش باد
  • مقاومت در برابر آتش و عدم شعله ور شدن
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی.
  • هماهنگی آن با طبیعت و ضررهای کم آن برای محیط اطراف است.
استحکام

انجمن مواد و آزمون آمریکا ASTM برای غشاء استفاده شده در سقف‌ حداقل استحکامی که در نظر گرفته ۲۰۰ پوند بر اینچ (3571.59 کیلوگرم بر متر) است. غشاء PVC فاصله‌ی بسیار زیادی نسبت به این استاندارد دارد و استحکام آن بسیار بالاتر است. حداقل استحکام معمول غشاء PVC حدود ۳۵۰ پوند بر اینچ (6250.29 کیلوگرم بر متر) است.

استحکام پارچه سقف متحرک

دوام

ویژگی Hot-air welded seams غشاء PVC را به شکلی مخصوص مستحکم، با دوام و نسبت به رطوبت غیرقابل نفوذ میسازد Hot-air welded seams غشاء PVC را کاملاً از دیگر مواد اولیه مجزا و آنرا بعنوان یک ماده‌ اولیه‌ فوق‌العاده مطرح میسازد. این موضوع به این دلیل است که دیگر مواد اولیه معمولاً از نوارها، چسب و … برای پوشاندن درزها استفاده میکنند که مقاومت آنرا نسبت به غشاء PVC بسیار کاهش میدهد.

شرایط نگهداری

به دلیل دوام و استحکام غشاء PVC میتوان از آنها عمر بیش از ۲۰ سال را انتظار داشت. در طول استفاده نیز نیاز به نگهداری خاصی ندارند. این به معنی آن است که شما روی اینگونه از سقفها برای یکبار سرمایه‌گذاری میکنید و از هدر رفت هزینه‌ بسیاری برای نگهداری سالانه‌ی سقف جلوگیری میکنید.

شرایط نگهداری

شرایط مقاومت در برابر مواد شیمیایی

با استفاده از سقف PVC در بسیاری از ساختمانهای صنعتی که با مواد شیمیایی مختلفی سر و کار دارند، دچار مشکل نخواهید شد. سقف ساخته شده از جنس PVC در برابر تخریب توسط مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند. بعلاوه‌ این موضوع در بسیاری از رستورانها چربی حاصل از آشپزی میتواند برای بسیاری از جنسهای سقف مشکل ‌ساز باشد. اما چربی به هیچ وجه نمیتواند اثر منفی روی سقف PVC داشته باشد. این موضوع میتواند استفاده از غشای PVC برای سقف متحرک رستوران را به منطقی ترین تصمیم تبدیل کند.

شرایط مقاومت در برابر آتش

سقفهای PVC در برابر آتش دارای مقاومت بسیار زیادی هستند. سقفهای ساخته شده به وسیله‌ی غشای PVC به سختی مشتعل شده و به سرعت بسیار پایینی میسوزند. این جنس سقف باعث اشتعال بیشتر و افزایش آتش نمیشود. زمانی که منبع آتش از بین رود خود به خود خاموش میشود. سقفهای ساخته توسط غشاء PVC آزمونهای FM و UL را در امر مقاومت در برابر آتش به خوبی گذرانده‌اند.

شرایط مقاومت در برابر باد

به دلیل مقاومت زیاد سقفهای PVC در برابر باد نسبت به دیگر جنسها،استفاده از آن مورد توجه بیشتری قرار گرفت. بسیاری از سقفهای PVC در طول طوفانهای سهمگین کاملاً دوام آورده و سالم ماندند. سقف متحرک PVC بهترین انتخاب برای استفاده در محیطهای مرتفع است. اغلب در اینگونه از محیطها سقف باید باد بسیار شدیدی را متحمل شود.

شرایط مقاومت در برابر باد

شرایط مقاومت در برابر رطوبت

غشاء PVC برای مقاومت در برابر رطوبت در شرایط آب و هوایی بسیار سخت ساخته شده است. سقفهایی که از غشاء PVC استفاده میکنند در برابر رطوبت دائمی و بارش باران به بهترین شکل مقاومت میکنند. همچنین قارچها، گیاهان و باکتریها نمیتوانند اثر منفی روی غشاء PVC بگذارند. استفاده از سقف متحرک ساخته شده به وسیله‌ی PVC را به صورت مخصوص برای محیطهای مرطوب که مستعد رویش قارچها، باکتریها و گیاهان مختلف هستند مناسب میسازد

برای مشاهده پروژه های اجرا شده سایه روشن به صفحه اینستاگرام ما بپیوندید

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم