خانه
En
02122367612
سقف متحرک برقی ویلا شهریار

سقف متحرک برقی ویلا مسکونی شهریار

5/5 - (1 امتیاز)

سقف متحرک برقی ویلا مسکونی شهریار با ساختار سازه ای پاولیون

موقعیت : شهریار

سال ساخت: دی ماه 1400

ابعاد و مساحت: یک عدد سیستم سقف متحرک پارچه ای به ابعاد طول ریل 4 متر و عرض دهانه 3.5متر، به مساحت 14 متر مربع

کارفرما : جناب آقای مینایی

برند پوشانه سقف: غشاء PVC مهلر آلمان

شما میتوانید انوع سقف متحرک را در محصولات ما مشاهده بفرمائید

نیاز پروژه:

طبیعت زیبای شهریار این شهرستان را از دیگر شهرستان های اطراف تهران متمایز کرده است. منطقه ای با آب و هوای نسبتاً خشک ، دارای زمستانهای نسبتاً سرد و تابستانهای گرم می باشد. بجهت ایجاد حس نشیمن در فضای باز در تمامی فصول سال نیاز به اتاقکهای موتورایزی وجود دارد که به راحتی با فشردن یک دکمه سقف و جداره های شیشه ای  باز و بسته شود.

سقف متحرک ویلا

 

ساختار سازه ای سقف متحرک:

ساختار سازه ای پاولیون سایه روشن قابلیت ایجاد یک اتاقک شیشه ای را در فضاهای بدون تکیه گاه ایجاد می‌کند. در این مدل همه چیز از کف آغاز میشود. در این مدل از پیش مهندسی شده سقفی شیبدار با تمامی تکیه گاه مورد نیاز احداث میگردد و جداره های فضا با شیشه های فیکس، یا متحرک موتورایز یا متحرک منوآل کاملا هوابند میشود.

برند پارچه سقف متحرک برقی ویلا :

غشاء تاشونده بکاررفته در این پروژه، محصول شرکت مهلر آلمان می باشد، که وزن هر متر مربع آن 800 گرم بر مترمربع و به رنگ کرم میباشد. طول عمر مفید این غشاء 20 سال و دارای 5 سال گارانتی میباشد.

نوع موتور سقف متحرک :

نیروی محرکه سقف متحرک تراس بواسطه وجود یک عدد موتور 120 نیوتن بارازانته ایتالیا تامین میشود.که این موتور دارای 5 سال گارانتی می باشد.

سقف برقی ویلا

 

سازه فلزی سقف متحرک ویلا :

آلیاژ آلومینیومهای بکار رفته در ساخت پروفیلها، از نوع 6063 میباشد. وزن هر مترطول پروفیل ریل 56/4کیلوگرم و وزن تیغه های میانی نگهدارنده پارچه هر متر طول 7/1گرم میباشد. پروفیل آبراه نیز تماماً آلومینیوم میباشد.

پوشش پروفیلهای سقف متحرک برقی ویلا :

پوشش پروفیلهای آلومینیومی ریل و آبراه سفید رنگ می باشد وهمچنین پوشش پروفیلهای زیر سطح پارچه کرم رنگ و از نوع رنگ پودری الکترواستاتیک می باشد.

سیستم نورپردازی سقف متحرک ویلا :

نوع حباب نوری مورد استفاده در این پروژه از نوع حباب اکریلیک خطی میباشد.

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم