خانه
En
02122367612
سقف-متحرک-روف-گاردن و مزایای استفاده از آن

سقف متحرک روفگاردن و مزایای استفاده از آن

5/5 - (2 امتیاز)

در این مقاله ما قصد داریم مزایای استفاده سقف متحرک روفگاردن بپردازیم. در ابتدا ویژگیهای روف گاردن یا بام سبز را بصورت اجمالی شرح میدهیم

از ویژگیهای برجسته‌ی اجرای روف گاردن، زیبا سازی بام منزل و یا محل کار است که از آن میتوان به عنوان یک فضای نشیمن و استراحت دلنشین در زندگی شهری آلوده و پر ترافیک امروز استفاده کرد. همچنین از این فضا می توان به منظور ایجاد امکانات تفریحی و ورزشی مناسب در مشاعات ساختمان بهره برد.

از دیگر مزیت های ایجاد بام سبز یا روف گاردن که مورد توجه سرمایه گذاران در امر ساخت و ساز ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری میباشد افزایش فضای مفید بنا بدون پرداخت عوارض به شهرداری است. که این امر موجب افزایش سود دهی در سرمایه گذاری این دسته از افراد می گردد.

همچنین با توجه به بیشتر بودن میزان عرضه نسبت به تقاضا در بازار مسکن در شرایط اقتصادی امروز ایران، سرمایه گذاران همواره به افزودن مزیت هایی به ساختمان در حال ساخت خود می اندیشند تا در زمان بهره برداری در شرایط بهتری قرار گیرند. از این رو ایجاد روف گاردن یکی از مزیتهایی است که به فروش بهتر ساختمان در بازار رقابتی ساخت و ساز کمک میکند که باتوجه به هزینه ی اجرا نسبت به بازدهی بالای آن از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه میباشد.

مهم ترین مزیت اجرای بام سبز یا روف گاردن در بام ساختمانها افزایش ظرفیت گرمایی لایه‌های سقف از طریق کاهش نوسانات گرمایی میباشد که این امر موجب خنک شدن فضای زیر بام در فصل تابستان و گرم ماندن آن در زمستان و در نتیجه جلوگیری از اتلاف انرژی میگردد.

حال برای بهره برداری بهتر از پشت بام ساختمان نصب سقف متحرک روفگاردن یکی از بهترین راه کارها میباشد.

با اجرای سقف متحرک امکان استفاده از روف گاردن در ساعات متفاوت شبانه روز و همچنین فصول مختلف سال با شرایط جوی متفاوت فراهم میگردد.

در روزهای گرم و آفتابی با ایجاد یک سایه دلنشین میتوان از فضای بام بهره بود و همچنین سقف برقی در روزهای بارانی امکانی را فراهم میکند که در کنار لذت بردن از صدای باران فضای نشیمن جذابی را ایجاد می کند.

در زمان مهمانی و یا جلسات ساختمانی میتوان با استفاده از این سقف برقی در بام سبز، فضایی دنج برای هم نشینی و مشورت هر چه بهتر فراهم کرد. سقف های متحرک، فضای بام سبز را به یک مکان VIP جهت پذیرایی از مهمانان ویژه و خاص بدل می کنند.

با استفاده از سقف متحرک برقی میتوان در فصل گرما و سرما بام سبز ساختمان را تاحدی عایق نمود زیرا به دلیل مات بودن پارچه ی این سقف در فصل گرما تا میزان قابل توجهی پرتوهای نور خورشید را منحرف می کند و مانع از نفوذ آن به سطح زیرین می گردد. در فصول سرد سال نیز برف و یا آب باران از طریق آبراه هایی که در سیستم سقف تعبیه شده خارج می شود و به هیچ عنوان اجازه نمی دهد آب به سطح زیرین آن نفوذ کند.

شرکت سایه روشن با بهره گیری از بهترین متریالهای روز دنیا، سقف متحرک پارچه‌ای خود را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا صاحبان کسب و کار و طراحان به راحتی و با خیالی آسوده از این متریال در جهت زیباتر شدن و بالا بردن بازدهی فضای مورد نظر خود استفاده کنند.

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم