خانه
En
02122367612
سایبان-برقی-حیاط-صرافها

سقف متحرک حیاط خلوت دفتر وکالت – صرافها

امتیاز دهید

سقف متحرک حیاط خلوت دفتر وکالت با ساختار سازه ای روف لول

موقعیت/آدرس: تهران،سعادت آباد، خیابان صرافهای جنوبی

سال ساخت: 1395

ابعاد و مساحت: طول ریل 3/25 متر و عرض دهانه 4 به مساحت 12 متر مربع

کارفرما: جناب آقای مهندس ضرابی

جنس سقف: غشاءpvc  شرکت مهلر آلمان

نوع حباب نوری: حباب های نقطه ای اکریلیک

موقعیت پروژه: اکثر بافت اداری کوچه های سعادت آباد، ساختمانهای مسکونی هستند که در سالهای اخیر اداری شده اند. این ساختمانها معمولاً داری فضای نورگیری با ابعاد 3 در 4 متر هستند.

فضای نورگیر در طبقه همکف یا اول جزو متراژ یکی از واحدها محسوب میشود. دغدغه اکثر مالکین این واحدها، بهره برداری مفید از این فضای 12 متریست. فضایی که نه مزایای یک فضای بیرونی مثل بالکن را داراست و نه قابلیتهای فضای داخلی را. این فضاها اغلب کم نور، کثیف و بی کیفیت هستند. به واسطه اشراف واحدهای طبقات بالاتر، قابل نشیمن نیستند.

نیاز پروژه: مالک دفتر وکالت، فضای بی استفاده ای با مساحت 13 مترمربع در اختیار دارد که باتوجه به مشرف بودن پنجره‌های سایر طبقات به این فضا، تبدیل به زباله دان شده بود.  کارفرما نیاز به سقف متحرک حیاط خلوت داشت که در مواقع نیاز از نور و هوای مطبوع و فضای باز لذت ببرد. و در سایر مواقع با بستن سقف، از فضای موجود استفاده مطلوب نماید.

سقفی که در زیر بار برف زمستان و باران پاییز مقاوم، آب باران به فضای داخلی نفوذ نکند، دید مزاحم را کنترل و در مقابل عوامل خارجی و جوی محافظت کند و فضایی کاربردی و جدیدی را به دفتر وکالت هدیه کند.

شما میتوانید با مراجعه به صفحه سقف متحرک حیاط انواع پروژه های اجرایی با کاربری پوشش حیاط را مشاهده بفرمائید

سقف-متحرک-حیاط-خلوت-صرافها

سقف: سقف متحرک حیاط خلوت با استفاده از غشاء تاشونده رنگ روشن از برند مهلر آلمان تولید شده است. تیغه‌های میانی همرنگ پارچه انتخاب شد. البته انتخاب رنگ تیغه های میانی به عهده کارفرماست. بسته به سلیقه و طراحی دکوراسیون داخلی، میتوان از تیغه همرنگ با پارچه و یا رنگ مغایر استفاده کرد. انتخاب تیغه‌های میانی با رنگ تیره و پارچه روشن مناسب پلانهای مربع است. زیرا باعث تقویت عناصر خطی فضا و در نتیجه کشیده دیده شدن فضا می گردد.

سازه: در این پروژه با توجه به موجود بودن دیوار در چهار جهت سقف، نیازی به کارگزاری تکیه گاه نبود. با استفاده تیر موجود در نما، سقف را از سمت موتور به تیر متصل کردیم و سر دیگر ریل ها به همراه آبراه بر روی لبه دیوار نورگیر قرارگرفت. باتوجه به نبود سازه نگهدارنده و کوچکی فضا، رنگ مقاطع فریم  سقف و آبراه هم به رنگ پارچه درآمد. تا مقاطع آلومینیومی و پارچه یکدست دیده شوند و فضا بزرگتر به نظر برسد.

سقف-متحرک-حیاط-صرافها

نورپردازی: استفاده از نورپردازی علاوه بر اینکه روح جدیدی به این فضا داده، امکان استفاد مفید و دلچسب از فضا در ساعات مختلف روز را ممکن کرده است. ما چهار مدل حباب نوری متناسب با سلیقه های متفاوت موجود داریم. امکان سفارش این نورها در حالت مجهز شده به دیمر هم میباشد.

شما میتوانید با مراجعه به صفحه نورپردازی سقف متحرک انواع انواع حباب های نوری مورد استفاده در سقف برقی را مشاهده بفرمائید

سیستم هدایت آب: در این پروژه آب باران و برف بواسطه شیب لحاظ شده در سطح سقف هدایت میشوند. در کمترین نقطه ارتفاعی شیب سقف، آبراه کار گذاشته شده. آب به آبراه ریخته و به مسیر مورد نظر هدایت میگردد که این مسیر میتواند مسیر آبرو کف و یا داکت و … باشد.

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم