خانه
En
02122367612
سازه پارچه ای سالن

سازه پارچه ای سالن اپرا هال کیش

3.7/5 - (3 امتیاز)

اجرای سازه پارچه ای سالن اپرا هال کیش توسط هولدینگ سایه روشن

سالن اپرا هال سپنتا کیش با عملکردی چند منظوره به دست مهندس امین نعیمی طراحی شده است و این طرح خاص برنده جایزه طراحی A design ایتالیا در سال 2021 شده.سالن اپرا هال سپنتا کیش بر اساس کانسپت لاک پشت که از گونه های اصلی جزیره کیش است طراحی شده است.

سالن کنسرت هال کیش به شکل مدرن و ویژه از پوسته های لاک پشت با سقف منحنی و معلق در نظر گرفته شده که این سقف بر روی دیواره های شیشه ای بنا شده است،واین طراحی خاص به افراد حاضر در سالن این امکان را میدهد تا به مناظر خارجی تسلط و اشراف کامل داشته باشند. این سالن با عملکرد چند منظوره طراحی شده است که مهمترین عملکردی که می توانیم برای این سالن چند منظوره ذکر کنیم کنسرت ها ، تئاترها و اپرا میباشد.

این سالن با گنجایش 17000 نفر و معماری خاص و شگفت انگیز داخلی آن یکی از بینظیرترین مجموعه های منطقه است .سالن کنسرت هال در حدود 8000 متر مربع زیر بنا  و در زمینی به مساحت 42000 متر مربع واقع است و شامل نورپردازی خاصی در نمای بیرونی خود است و چندین مجموعه رستورانی و کافی شاپ را در طبقه همکف خود جای داده است

کارفرما این پروژه شرکت سپنتا گشت کیش میباشد و مدت زمان ساخت این مجموعه 16 ماه پیش بینی شده است و پس از آن 6 ماه نیز برای نصب تجهیزات و بهره برداری در نظر گرفته شده و میتواند صدها گردشگر را به جزیره کیش جذب کند و در رونق گردشگری هنری تاثیر به سزایی دارد.

اپرا هال کیش

نوع خدمات و محصول ما برای این پروژه

شرکت ما افتخار اجرای این پروژه در بخشهای ذیل را دارد:

  • اجرای پوسته کامل نما و سقف سالن کنسرت هتل اکسلسیور کیش شامل سازه چادری کششی سالن دو پوسته به متراژ حدود ۱۳۰۰۰ مترمربع توسط شرکت آسمانه
  • همچنین اجرای دیوار های شیشه ای با طراحی سیستم اختصاصی کرتین‌وال rainforce با توجه به ممان اینرسی مورد نیاز در جزیره کیش توسط شرکت پیشینه صنعت توس (هولدینگ سایه روشن) می باشد.

 

 

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم