خانه
En
02122367612
اتصالات-ظریف-و-زیبا-سقف-اتوماتیک

اتصالات سقف متحرک

5/5 - (1 امتیاز)

آنچه که یک پروژه بزرگ سقف متحرک را موفق میکند توجه خاص به جزئیات و اتصالات سقف متحرک در مورد هر المان آن پروژه است. یک پروژه هر چقدر هم بزرگ باشد باز هم از جزییات و دیتیلهایی تشکیل شده است که به آن ارزش میدهد. لذا طراحی هوشمندانه و با ظرافت این جزییات است که باعث ایجاد پروژه ای خاص میشود. طراحی دقیق و زیبای دیتیلها و جزییات اتصالات سقف متحرک از مهمترین رویکردهایی است که در تولید سقف جمع شونده در شرکت سایه روشن مورد توجه میباشد.

اتصالات و جزئیات سازه سقف متحرک از دو جنبه قابل بررسی می باشند

  • نخست از لحاظ مهندسی سازه و مقاومت آنها
  • دوم از منظر زیبایی ظاهری اتصالات و هماهنگ شدن با معماری بنا

سازه ای مقاوم و مستحکم ،در صورت نداشتن اتصالاتی با مقاومت کافی و مستحکم در شرایط بحرانی (ناشی از بار برف و باد شدید) سازه قطعا دچار آسیب و فروریختگی خواهد شد. به همین جهت مهندسین سایه روشن همواره توجه خاصی به جزئیات و اتصالات سازه متناسب با ابعاد و مساحت فضای اجرایی پروژه دارند

از جنبه زیبایی و معماری نیز تمامی پلیتهای مورد استفاده در اتصالات سازه های سایه روشن به صورت ویژه و خاص متناسب با نیاز معماری همان پروژه طراحی و اجرا می گردد.طرحهای کلاسیک برای معماری کلاسیک و هندسه و طرحهای مدرن مناسب برای فضاهایی با معماری مدرن می باشد. تناسبات، همرسیها، شکل و فرم اتصالات با توجه به الزامات خاص معماری هر پروژه در نظر گرفته میشود.

تمامی این پلیتها قبل از رنگ و نصب گالوانایز می شوند و بعد از آن توسط تکنولوژی رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش می یابد. سپس توسط  پیچ های خاصی که به سفارش سایه روشن تولید گردیده ، روی سازه نصب می شوند و بر روی تمام این پیچ ها برند سایه روشن حک شده است.

ما کلیه جزئیات و دیتیلهای بکار رفته در سقف متحرک را با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، اعم از تکنولوژی برش CNC، مرغوبترین روکشهای گالوانیزه، پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک و … تولید مینماییم.

 

برای مشاهده جزئیات محصولات ما به پیچ پینترست ما بپویندید

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم