خانه
En
02122367612
سقف-برقی-سردرب-ورودی-ویلا-فردوسی-مشهد

سقف برقی حیاط ویلا مسکونی – فردوسی مشهد

امتیاز دهید

سقف برقی حیاط ویلا مسکونی فردوسی با ساختار سازه ای پاولیون

سال ساخت: 1394

ابعاد و مساحت: طول ریل 4 متر و عرض دهانه 3 متر، به مساحت 12 متر مربع

کارفرما: آقای  فیروزی

جنس سقف: غشاء pvc  شرکت مهلر آلمان

نوع حباب نوری: اکریلیک مربعی

 

موقعیت پروژه: مسیر منتهی به آرامگاه فردوسی مشهد، یکی از مناطق ییلاقی این کلانشهر است. که این روزها با حجم وسیعی از ویلاهای مدرن و لوکس، به روز شده و جلوه جدیدی به این منطقه بخشیده است. آب و هوای مطبوع، وجود باغهای میوه فراوان و دسترسی آسان آزادراه به این منطقه باعث تمایل شدید ساخت و ساز در این منطقه شده است.

شما میتوانید با مراجعه به صفحه سقف متحرک حیاط انواع پروژه های اجرایی با کاربری پوشش حیاط را مشاهده بفرمائید

سازه سقف برقی حیاط :

در این حالت دو سازه قدرتمند به شکل U معکوس وظیفه تحمل وزن سقف و بارهای وارده را به عهده دارند. این سازه ها از مقاطع تمام آلومینیوم یکپارچه با هسته های فولادی ساخته شده اند. علاوه بر تأمین استحکام مورد نیاز، با داشتن شیارهای سطحی و عمیق، ذاتاً زیبا هم هستند. البته قرارگیری این شیارها علاوه بر رویکرد سازه ای و زیبایی باعث شکسته شدن حجم صلب سازه نیز می گردد. برای بهتر ترکیب شدن عناصر جدید و وضع موجود، سازه به رنگ مشکی مات درآمد. درست همان کد رنگ رال المانهای موجود درفضا، مانند فلاور باکس ها و فریم درب و پنجره ها.

سقف برقی حیاط :

سطح سقف برقی حیاط با استفاده از پارچه رنگ روشن و تیغه های میانی همرنگ در داخل یک فریم مستطیل شکل با رنگ مشکی قرارگرفته. به این شکل سطح سقف مانند یک صفحه مستقل دیده می شود. این سطح سقف متحرک از بالا به سازه های U شکل متصل شده. به این صورت سایبان مانند یک صفحه بسیار سبک و معلق به نظر رسیده و صلب بودن جداره ها را تعدیل کرده است. برای هماهنگ شدن هرچه بیشتر سایبان با معماری مدرن فضا، سطح سقف را کاملاً افقی و بدون شیب اجرا کردیم.

سیستم هدایت آب سقف برقی حیاط:

هدایت آب باران سطح سقف برقی حیاط به صورت ریزشی از طرفین در نظر گرفته شده. البته لازم به ذکر است که هدایت آب باران در سقف های بدون شیب بواسطه ایجاد افتادگی در پارچه انجام میشود. به این صورت که پارچه نزدیک به ریلها حدود دو سانتینتر دارای افتادگی نسبت به وسط دهانه میباشد. تا با استفاده از این شیب بوجود امده در پارچه، آب جمع شده روی سطح سقف تخلیه گردد. سقفهای بدون شیب عمدتاً بدون آبراه و با هدایت آب ریزشی ساخته میشوند. لحاظ آبراه برای سقف های بدون شیب هم ممکن است.

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم