خانه
En
02122367612
سقف-متحرک-روف-گاردن-برج-مسکونی

سقف برقی آلاچیق لویش گاردن شرکت سازه صدر

5/5 - (1 امتیاز)

سقف برقی آلاچیق در محوطه لویش گاردن شرکت سازه صدر با ساختار سازه ای مهسایه

موقعیت: تهران، شهرک غرب

سال ساخت: 1395

ابعاد و مساحت:مساحت 36 متر مربع سقف متحرک، دهانه ای با ابعاد طول ریل6 متر و عرض دهانه 6  متر

کارفرما: شرکت سازه صدر

مشاور پروژه : آقای مهندس صدرزاده

جنس سقف: غشاء pvc  شرکت مهلر آلمان

موقعیت پروژه: سقف برقی آلاچیق لویش گاردن به سفارش شرکت سازه صدر در شهرک غرب اجرا شد.

نیاز پروژه : برای استفاده از باربیکیو و فضای نشیمن در لویش گاردن نیاز به احداث سایبان احساس میشد. طراحی خاص فضای سبز این پروژه، قابهای چوبی معلق همه نیاز به طراحی سایبانی خاص داشت. به نحوی که هم از نظر ظاهری هماهنگی مورد نیاز با وضع موجود را داشته باشد و هم در برابر بار برف و باد به صورت طره ای مستحکم باشد. از این رو ما یکی از انواع ساختارهای سازه ای سایه روشن با نام مهسایه را برای این پروژه برگزیدیم. با کلیک بر روی این لینک میتوانید انواع مختلف ساختارهای سازه ای سایه روشن را مشاهده کنید.

سقف-برقی-روف-گاردن-برج-مسکونی

سازه سقف برقی آلاچیق: ساختار سازه ای مهسایه به صورت معمول شامل ستونهایی با ارتفاع بلند است. در میانه ستونها، سطح سقف شیبدار متصل شده و بار ضلع مقابل آن بواسطه دستکهای گرفته شده از ستونها مهار میشود. در این پروژه برای ترکیب بهتر با طراحی این دستکها با کابل کششی اجرا شده است.

دیواره ساختمان موجود، از شرایط مساعد نصب سقف متحرک برخوردار بود. از این رو ما سازه سقف را به صورت طره ای به سازه اصلی این دیوار متصل کردیم. این بی ستون اجرا شدن دهنه خیلی به گسترده دیده شدن فضا کمک کرد. برای هماهنگی بیشتر با اجزاء وضع موجود ریلها، آپاراتوسها و انتهای کابل های نگهدارنده با رنگ مشکی انتخاب شدند. استفاده از آپاراتوس جلویی با طرح قوسی بهترین انتخاب برای یک فضای باز کلاسیک بود.

موتور سقف برقی آلاچیق:

نیروی حرکتی این سیستم توسط موتور توبلار 120 نیوتن از برند سامفی فرانسه تامین شده است. چنین برندهای معتبری محصولات خود را به مدت 5 سال گارانتی میکنند. شرکت سایه روشن هم به طبع از کمپانی های سازنده قطعات، محصولات خود را 5 سال گارانتی میکند.

سایبان-متحرک-روف-گاردن-برج-مسکونی

سقف سقف برقی آلاچیق:

سطح سقف برقی با استفاده از پارچه رنگ روشن از برند مهلر آلمان تولید شده است. تیغه های میانی همرنگ پارچه انتخاب شده. البته انتخاب رنگ تیغه های میانی به عهده کارفرماست.

بسته به سلیقه و طراحی دکوراسیون داخلی، میتوان از تیغه همرنگ با پارچه و یا رنگ مغایر استفاده کرد. انتخاب تیغه های میانی با رنگ تیره و پارچه روشن مناسب شرایطی است که نیاز به القای حس کشیدگی در فضا داریم.

سیستم هدایت آب سقف برقی آلاچیق:

هدایت آب باران و برف سقف برقی آلاچیق بواسطه شیب لحاظ شده در سطح سقف هدایت میشوند. در کمترین نقطه ارتفاعی شیب سقف، ریزش آب اتفاق می افتد

 

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم