خانه
En
02122367612
سایه روشن

دلایل برتری شرکت سایه روشن نسبت به سایرین

5/5 - (3 امتیاز)

شرکت سایه روشن با داشتن سابقه ای درخشان در تولید سقف متحرک، در این حوزه دارای برتری های خاصی است که همین امر سبب گزینش ما در پروژه های شما مشتریان عزیز بوده است.

  • مجهز به تیم طراحی مهندسی سازه
  • طراحی اختصاصی دیتیل ها با توجه به نیازهای خاص سازه ای یا معماری آن پروژه
  • ۵۵ سال پشتوانه و تجربه در صنعت آلومینیوم تحت برند پیشینه
  • ۱۵ سال تجربه و سابقه صدها پروژه سازه های پارچه کششی تحت برند آسمانه
  • صادر کننده موفق محصولات موتورایز به کشورهای حوزه خلیج و در اختیار گرفتن سهم عمده بازار از رقبای اروپایی (اجرای ۱۵۰ پروژه تا آذر ماه سال ۱۴۰۰)
  • مجهز به خط رنگ پودری الکترواستاتیک
  • مجهز به انواع مکانیزم های شیشه ای دستی و موتورایز خاص اعم از پنجره های آکاردئون – پنجره فولدینگ – پنجره برقی گیوتین – پنجره اسلایدینگ ۴ الی ۸ پنله – پنجره پروانه ای – سیستم شیشه ای تجاری پارکینگ
  • سازه ایی مستحکم تر با طراحی برتر
  • توجه ویژه به اتصالات سازه چه از حیث زیبایی و چه از حیث مقاومتی
  • وارد کننده مستقیم غشاء PVC از مهلر آلمان و فراری فرانسه
  • وارد کننده مستقیم موتور از سامفی فرانسه و بکر آلمان
  • تنوع بالای حباب های نوری
  • صادر کننده محصولات موتورایز سقف و شیشه ای به شهر استکهلم کشور سوئد

در این بخش از مقاله به بررسی ویژگیها و مزایای سقف متحرک سایه روشن نسبت به سایر شرکتهای تولید کننده در منطقه میپردازیم.

اگر بخواهیم به تعدادی از مزیتهای سقف متحرک سایه روشن اشاره کنیم مهمترین آنها به شرح ذیل خواهند بود:

1- ما برای غشاء پارچه ای سقف های متحرک خود از محصولات شرکت مهلر آلمان استفاده می کنیم. این شرکت یکی از معتبرترین تولیدکنندگان غشاء پارچه ای پی وی سی در دنیاست.

2- داشتن سابقه 60 ساله این شرکت در زمینه صنعت نساجی خود گویای توانایی بالای آن در این زمینه می باشد.

3- پارچه های تولیدی مورد استفاده در سقف متحرک سایه روشن از جنس پلی استر و با روکش PVC میباشند که استفاده از این روکش مانع ورود میکروب و قارچ می گردد.

4- این پارچه ها دارای استانداردهای جهانی درخصوص حریق می باشند که از توسعه آتش و شعله ور شدن سقف و همچنین انتشار گازهای سمی و مواد مذاب جلوگیری می کنند.

5- دوام و طول عمر بیشتر این پارچه ها نتیجه فرآیندهای به روز تکنولوژی های جدید در تولید این پارچه هاست.

6- مقاومت سازه یکی دیگر از مواردی است که باید به آن اشاره کرد. کاربرد این سازه های پارچه ای در ارتفاعات زیاد همچون روف گاردن ها، تراس و… و در شهرهای بزرگی مانند تهران که روزانه به تعداد برج ها و آپارتمان های بلند آن اضافه می شود اهمیت دو چندانی پیدا کرده است. این سازه ها در مقابل باد شدید، باران و وزن برف دارای مقاومت می باشند.

7- همچنین قابل ذکر است که به درخواست مشتریان، شرکت سایه روشن با تعبیه کردن سیستم های سنسور باد در سقف های متحرک در صورت شدیدتر بودن باد از میزان پیش تنظیم شده، امکان جمع شدن خودکار سقف و جلوگیری از آسیب آن را فراهم می کند.

8- اتصالات نیز امری است که شرکت سایه روشن در طراحی سقف های متحرک خود به آن توجهی خاص دارد. با توجه به الزامات خاص معماری هر پروژه، شکل و فرم اتصالات، تناسبات و همرسی ها متفاوت و مختص آن پروژه می باشد. همچنین این اتصالات در تمامی پروژه های ما به صورت کاملا مخفی و پنهان با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا اجرا می گردد.

9- یکی از انواع نورپردازی هایی که در سقف های جمع شونده مورد استفاده قرار می گیرد نور خطی می باشد. در هنگام استفاده از این نوع نورپردازی می بایست به نحوه اتصال حباب های نوری به پروفیل های سقف متحرک دقت نمود. این اتصال می بایست بدون ایجاد شکاف در مقطع پروفیل صورت گیرد زیرا این امر موجب تضعیف پروفیل، آسیب پذیری و شکنندگی آن میگردد. این مهم به همت تیم فنی و مهندسی سایه روشن در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان عزیز در این مجموعه انجام می گیرد.

10- نحوه اتصال پیچ چرخ به پروفیل میانی در دستورالعمل اجرایی شرکت سایه روشن سبب افزایش سرعت عمل در اجرای پروژه ها می گردد. این امر سبب کوتاه تر شدن زمان اجرای پروژه و در نتیجه صرفه جویی در زمان مشتریان ما می گردد.

11- دو جزئی بودن آب راه در سقف برقی متحرک سایه روشن سبب آب بندی کامل این سیستم ها می گردد.

موارد ذکر شده در متن فوق بخشی از خدمات متمایز ما است که به مشتریان خود ارائه می دهیم. شما می توانید با بازدید از پروژه های اجرایی ما این تفاوت ها را از نزدیک مشاهده نمایید.

 

02122367612
سلام
در واتس اپ پاسخگوی شما هستیم